یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۰
تجلیل آیت‌الله خاتمی از نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه

مدیر اجرایی سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه قم از بازدید آیت‌الله حسینی بوشهری، آیت‌الله فاضل لنکرانی و آیت‌الله احمد خاتمی از سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه خبر داد و گفت: دقایقی پیش آیت‌الله خاتمی ضمن دیدار از نمایشگاه و غرفه‌های بین‌المللی آن را نمایشگاهی پاک توصیف کرد.-

حمید خرمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: آیت‌الله سیداحمد خاتمی، عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری نحوه اجرای این نمایشگاه، آثار عرضه شده و محیط سالم و محجوب نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه را مطلوب ارزیابی کرد.

وی گفت: با رسیدن به روزهای پایانی این نمایشگاه استقبال مخاطبان تخصصی هم از این رویداد فرهنگی و دینی افزایش می‌یابد. تاکنون دو میلیارد و 700 میلون ريال بن خرید کتاب عرضه کرده‌ایم که تا پایان امروز این مبلغ به سه میلیارد ريال خواهد رسید.

مدیر اجرایی سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه قم ادامه داد: با توجه به استقبال خوب طلاب سراسر کشور و مسوولان حوزه‌ها این مبلغ را با تدبیر به فروش رساندیم، چرا که اگر بن‌ها را در اختیار موسسات قرار می‌دادیم، در همان روزهای نخست نمایشگاه همه بن‌ها تمام می‌شدند.

وی گفت: اکنون آیت‌الله وافی، نماینده ولی فقیه در حال بازدید از این نمایشگاه است و به تدریج در روزهای پایانی مراجع عظام نیز از این نمایشگاه دیدن خواهند کرد.

سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه واقع در مجتمع امام خمینی(ره) شهر قم از سه‌شنبه(هشتم اسفندماه) تا سه‌شنبه(15 اسفندماه) در نوبت صبح از ساعت 9 تا 12 و در نوبت بعد از ظهر از ساعت 15 تا 20 و 30 دقیقه میزبان علاقه‌مندان و حوزویان سراسر ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط