شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶
ویرایش هجدهم «کلیات چشم‌پزشکی ووگان» به چاپ رسید

علیرضا کشتکار، مترجم کتاب چشم‌پزشکی ووگان معتقد است این اثر به دلیل جامعیت مباحث و سادگی ارایه مفاهیم، کامل‌ترین اثری منتشر شده در این حوزه است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ویرایش هجدهم کتاب ووگان، به عنوان یکی از جامع‌ترین کتاب‌های رشته چشم‌پزشکی از سوی انتشارات ارجمند منتشر شد.

دکتر علیرضا کشتکار جعفری، مترجم کتاب «چشم‌پزشکی ووگان»، جامعیت، ارایه ساده مباحث پیچیده علمی و استفاده از تصاویری رنگی و گویا را تفاوت اصلی این اثر نسبت به سایر آثار منتشر شده در این حوزه دانست.

این جراح و متخصص بیماری‌های چشم با بیان این‌که تمام موضوعات مهم چشم‌پزشکی در این کتاب گنجانده شده‌اند افزود: مخاطبان اصلی این کتاب دانشجویان پزشکی، پزشکان عمومی، دستیاران چشم‌پزشکی و متخصصان چشم هستند و شرکت‌کنندگان در امتحانات دستیاری نیز می‌توانند از این کتاب به عنوان راهنمایی مناسب بهره ببرند. 

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره مهم‌ترین ویژگی این کتاب گفت:  تلاش کردیم در این کتاب تا حد ممکن از کلمات نامانوس دوری گزینیم و با رعایت نکات دستوری، در نهایت ترجمه‌ای آسان و روان را ارایه کنیم که بازخورد مخاطبان نشان خواهد داد که تا چه اندازه در رسیدن به این هدف موفق بوده‌ایم.

کشتکار جعفری با بیان این‌که ترجمه این کتاب بر اساس ویرایش هجدهم کتاب انجام شده گفت: قطعا با انتشار ویرایش‌های جدیدتری از نسخه اصلی این کتاب، ترجمه‌ جدیدی از آن را راهی بازار کتاب ایران خواهیم کرد.

انتشارات ارجمند ویرایش هجدهم کتاب «کلیات چشم‌پزشکی ووگان» را با ترجمه علیرضا کشتکار جعفری، مونا ارباب و شبنم ابطحی در 600 صفحه، به بهای 20 هزار تومان و با شمارگان دو هزار و 200 نسخه منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها