دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۲:۴۳
کتاب جامع هتل‌های ایران به دو زبان فارسي و انگليسي

سازمان میراث فرهنگی کتاب جامع هتل‌های ایران را به دو زبان فارسي و انگليسي منتشر كرد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، محمدحسین برزین مسوول ستاد تبلیغات و نمایشگاه‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با بيان اين مطلب گفت: براي نخستین بار در ايران کتاب «جامع هتل‌های ایران» با حمایت ستاد تبلیغات و نمایشگاه‌های کشور به دو زبان انگلیسی و فارسی تهيه شد.

وي افزود: در کنار اطلاعات مربوط به هتل‌هاي ايران، جاذبه‌های گردشگری و تاریخی ایران نيز معرفی شده و در دسترس گردشگران قرار دارد تا بتوانند با سهولت به جاذبه‌هاي گردشگري دست يابند.

مسوول ستاد تبلیغات و نمایشگاه‌های سازمان میراث فرهنگی خاطرنشان كرد: بنا داریم که به زودي این کتاب را به زبان‌های دیگر نيز ترجمه کنیم تا همه گردشگران كشورهاي آسيايي، اروپايي، امريكايي و افريقايي بتوانند از مطالب اين كتاب استفاده كنند.

وی درباره اطلاعات موجود این کتاب گفت: کتاب جامع هتل‌های ایران، مشخصات کامل هتل‌ها از جمله آدرس، درجه، شماره تلفن و نحوه رزرواسیون هر هتل را دربر مي‌گيرد و اطلاعاتي درباره جاذبه‌هاي گردشگري هر شهر را نيز شامل مي‌شود.

برزین با اشاره به صنعت گردشگری اضافه كرد: براي جذب گردشگر قرار است کتاب جامع هتل‌های ایران به تمام نمایشگاه‌های بین‌المللی دنیا و در تمام نمایشگاهی داخلي توزيع شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط