یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۵:۴۳
300 عنوان كتاب تخصصي در حوزه تاريخ، معماري و فرهنگ

هفته فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در الجزاير در حال برگزاري است. ارائه 300 عنوان كتاب تخصصي در حوزه‌هاي تاريخ، معماري، فرهنگ و هنر، اصلي‌ترين برنامه اين مراسم را تشكيل مي‌دهد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، توزيع پنج هزار بروشور، كاتالوگ و نقشه به چهار زبان فارسي، انگليسي، عربي و فرانسه براي معرفي جذابيت‌هاي ايران، ارايه ‪ ۱۰۰‬عنوان كتاب نفيس براي ميهمانان ويژه و همچنين ۲۰۰‬ عنوان كتاب تخصصي در حوزه‌هاي تاريخ، معماري، فرهنگ، هنر و ... براي اين هفته فرهنگي تدارك ديده شده است.

مهدي مصطفوي رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي و خليده تومي وزير فرهنگ الجزاير عصر شنبه با حضور در مراسم آغاز هفته فرهنگي جمهوري اسلامي در الجزاير از نمايشگاه جاذبه‌هاي گردشگري، تاريخي و فرهنگي ايران ديدن كردند.

هدف از برپايي هفته فرهنگي كه تا چهارم اسفند ادامه خواهد داشت، همكاري فرابخشي با سازمان‌ها و نهادهاي ديگر و همچنين معرفي قابليت‌هاي فرهنگي، هنري، تاريخي و طبيعي ايران بزرگ اعلام شده است.

در اين رويداد فرهنگي 30 ‬تابلو از جاذبه‌هاي گردشگري، تاريخي، فرهنگي و صنايع دستي كشورمان در معرض ديد علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط