پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
بخش نوجوان نشر معارف با نام «بُرنا» متولد شد

جشن رونمایی از بخش نوجوان نشر معارف با عنوان «بُرنا» در غرفه این انتشارات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا مراسم رونمایی از بخش نوجوان انتشارات معارف با نام «برنا» با حضور جمعی از نویسندگان و مسئولان این نشر، چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت‌ماه) در غرفه نشر معارف برگزار شد.


در این مراسم علی‌الله سلیمی، نویسنده کتاب «بالاتر از بازی دراز»، علی‌اصغر عزتی پاک، نویسنده کتاب «آپارتمان کلاغ‌ها»، علی‌اکبر والایی، نویسنده کتاب «بر فراز کشت‌زار»، وجیهه سامانی، نویسنده کتاب «پشت این پنجره»، مصطفی رضایی کلورزی، نویسنده کتاب «سپهر»، ابوالفضل سعیدی، نویسنده کتاب «اگر خدا بخواهد»، مریم مقانی، نویسنده کتاب «شالونادژ»، علی‌اکبر صحرایی، نویسنده کتاب «جنگ‌نامه کریم»، مجید ملامحمدی، نویسنده کتاب «یک قصر و چند پادشاه»، علی شعیبی، نویسنده کتاب «سبزترین امام» و محمدعلی جابری، نویسنده کتاب «جرئت و حقیقت» به عنوان مهمان حضور داشتند.

بخش نوجوان نشر معارف با نام «بُرنا» متولد شد


در حاشیه مراسم، مصطفی اخوی، مسئول روابط عمومی نشر معارف در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا، درخصوص نحوه شکل‌گیری بُرنا گفت: نشر معارف، سه چهار سال بود که در گروه سنی نوجوان کتاب داشت؛ اما سال گذشته که مقام معظم رهبری به نمایشگاه تشریف آوردند، تأکید خیلی زیادی بر تولید کتاب برای نوجوان داشتند. از آن‌موقع تا الان، انتشارات همتش را بیشتر کرد و تلاش کرد تا در این زمینه حدود ۱۳، ۱۴ عنوان به چاپ برساند. همچین ۸ عنوان نوجوان دیگر نیز در دست چاپ است. درواقع کلید ورود پررنگ‌تر نشر معارف به بخش نوجوان، صحبت‌های مقام معظم رهبری بود که گفتند از نظر کیفی و کمّی آثار تولیدی حوزه نوجوان زیاد شود؛ آنقدر که ما را از ترجمه بی‌نیاز کند.


او افزود: از نویسندگانی که آثار نوجوان دارند دعوت می‌کنیم برای چاپ آثارشان به نشر معارف هم فکر کنند.

به گزارش ایبنا: نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط