سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۵
افتتاح کتابخانه‌های مشارکتی همدان در روزهای پایانی دهه فجر

به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سه باب کتابخانه مشارکتی در شهر همدان افتتاح می‌شوند و به بهره‌برداری می‌رسند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، سخت‌افزار و منابع مکتوب کتابخانه‌های مشارکتی «شهید علیرضا جنتی»، «هلال احمر» و «مکتب عاشورا» در شهر همدان تکمیل و تجهیز و نیروی انسانی آن‌ها هم تامین شده‌اند. اینک مسوولان اداره کتابخانه‌های استان و شهر همدان درصددند این اماکن فرهنگی را در نخستین فرصت از روزهای باقی‌مانده از دهه فجر انقلاب اسلامی اسال افتتاح کنند و به بهره‌برداری برسانند.

کتابخانه مشارکتی«مکتب عاشورا» با زیربنای 550 متر مربع در حسینه سیدالشهدا(ص) شهر همدان احداث شده است. این کتابخانه از دو سالن مطالعه، هشت هزار نسخه کتاب،‌ 20 میز، 80 صندلی و پنج دستگاه رایانه بهره می‌برد.

کتابخانه مشارکتی «هلال احمر» هم دارای زیربنای 130 متر مربع است و 17 هزار نسخه کتاب، 40 صندلی، 10 میز و سه دستگاه رایانه دارد. این کتابخانه از سالن مطالعه نیز بهره‌مند است.

همچنین کتابخانه مشارکتی «شهید علیرضا جنتی» با همکاری اتحادیه دانش‌آموزان همدان با زیربنای 130 متر مربع ایجاد شده است. این کتابخانه یک سالن مطالعه،‌ سه هزار و 115 نسخه منابع مکتوب، 44 صندلی و یک دستگاه رایانه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط