یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰
برپايي دهمین نمایشگاه استانی کتاب انتشارات مدرسه در ايام فجر

انتشارات مدرسه از ناشران وابسته به وزارت آموزش و پرورش است که در ایام دهه فجر با بیش از دو هزار عنوان کتاب، دهمین نمایشگاه استانی کتاب را برگزار می‌کند.-

محمدحسین محبت‌پناه، مدیر داخلی انتشارات مدرسه با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: گرامیداشت ایام دهه فجر، تامین کتاب‌های مناسب برای فرهنگیان، مربیان، دانش‌آموزان و والدین آن‌ها و همچنین تجهیز کتابخانه‌های کلاسی مدارس از  اهداف برپایی این نمایشگاه محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: در نخستین نمایشگاه کتاب تخصصی اداره آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیش از دو هزار عنوان کتاب با موضوع‌های معارف اسلامی، تاریخ و انقلاب اسلامی، دانش پایه، فناوری‌های روز و  ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) با تخفیف ویژه عرضه خواهند شد.

مدیر داخلی انتشارات مدرسه افزود: بیش از 150 اثر از مجموع آثار عرضه شده در نمایشگاه مذکور برای نخستین‌بار در معرض دید عموم قرار می‌گیرند. «به علوم نانو خوش آمدید»، «تفسیر معین» و «مدرسه‌ای که من دوست دارم» عناوین برخی از این آثارند.

محبت‌پناه اظهار کرد: دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی، مخاطبان اصلی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند. همچنین اداره آموزش و پرورش استان کرمانشاه با همکاری انتشارات مدرسه برای مدارسی که با هدف تجهیز کتابخانه‌های کلاسی خود از این نمایشگاه دیدن کنند، تسهیلات ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

وی افزود: نخستین نمایشگاه کتاب تخصصی اداره آموزش و پرورش استان کرمانشاه از دهم تا 22 بهمن ماه از ساعت 8 تا 16 در سالن شهید قاسمی استان کرمانشاه میزبان علاقه‌‌مندان به کتاب و کتابخوانی است. 

مدیر داخلی انتشارات مدرسه همچنین از انتشار کتاب «آموزگاران و پژوهش‌های دانش‌آموزی» در انتشارات مدرسه خبر داد و گفت: این اثر یکی از مجلدهای مجموعه «پژوهش در مدرسه» به شمار می‌آید که برای آموزگاران دوره ابتدایی به عنوان راهنمای پژوهش مدرسه‌ای کاربرد دارد. این نوشتار به قلم لیلا سلیقه‌دار، مرتضی مجدفر و ابراهیم اصلانی نوشته شده است. 

محبت‌پناه در ادامه سخنانش گفت: کتاب «پژوهش در مدرسه» با توجه به اضافه شدن عنوان درسی «تفکر و پژوهش» در پایه ششم ابتدایی، می‌تواند به عنوان یک کتاب راهگشا مورد استفاده معلمان دوره ابتدایی قرار بگیرد. 

وی افزود: سال گذشته نخستین جلد از مجموعه «پژوهش در مدرسه» با عنوان «رنگین‌کمان پژوهش» توسط انتشارات مدرسه چاپ شد. این اثر علاوه بر کسب عنوان کتاب برگزیده در جشنواره‌های مختلف، به عنوان کتاب فصل بهار سال جاری نیز انتخاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط