سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
چالش‌های مطالعه دانش‌آموزان اردکانی بررسی شد

مسوول اداره کتابخانه‌های شهرستان اردکان در استان یزد از برگزاری نشست با مسوولان آموزش و پرورش برای بررسی چالش‌های مطالعه غیردرسی دانش‌آموزان اردکانی خبر داد.-

حسین پایه‌دار در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: مطالعه کتاب‌های غیردرسی دانش‌آموزان به‌ شدت کاهش یافته است و به همین دلیل، نشستی را با مسوولان آموزش و پرورش شهرستان اردکان برگزار کردیم و در این نشست چالش‌ها و موانع مطالعه کتاب‌های غیردرسی دانش‌آموزان بررسی شدند.
 
وی گفت: پس از بحث و گفت‌وگوی طولانی مقرر شد با همکاری مسولان اداره کتابخانه‌ها و مدیران مدارس شهرستان اردکان، کتابخانه‌های مدارس تقویت شوند و با این روش کتاب‌های غیردرسی در نزدیک‌ترین محل در اختیار دانش‌آموزان مدرسه قرار داشته باشد.
 
پایه دار بیان کرد: در این نشست کتابداران، مدیران مدارس، مربیان پرورشی و مسوولان فرهنگی آموزش و پرورش حضور داشتند و موانع مطالعه را به اتفاق بررسی کردیم.
 
مسوول کتابخانه‌های شهرستان اردکان گفت: در پی تقاضای مسوولان آموزش و پرورش شهرستان مقرر شد از این پس مسابقات فرهنگی کتابخانه‌‌ها با همکاری مدارس انجام و جوایزی به برندگان این مسابقات از سوی اداره کتابخانه‌های این شهرستان اهدا شود. 

وی ادامه داد: همچنین قرار شد مسوولان آموزش و پرورش، دانش‌آموزان نخبه را به اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان معرفی کنند تا نسبت به ثبت‌نام رایگان و ارایه خدمات ویژه به این افراد اقدامات لازم انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط