جمعه ۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
همدلی ناشران یزدی برای غلبه بر مشکلات چاپ و نشر

مدیر موسسه انتشاراتی نیکو روش در استان یزد گفت: مشکلات زیادی در صنعت چاپ و نشر این استان وجود دارد اما ما با کمک اتحادیه ناشران یزد توانسته‌ایم بر بیشتر مشکلات موجود فائق شویم._

مهدی نیکو روش در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: گرانی‌ها و مشکلات موجود در صنعت چاپ و نشر موضوعی جدی است که به تنهایی قادر به حل معضلات پیش‌آمده نیستیم و برای مرتفع کردن این مشکلات نیاز داریم تا اتحادیه به کمک‌ کند، چون ناشران فقط با کمک هم می‌توانند بر این نابسامانی‌ها غلبه کنند.

وی گفت: به عنوان مثال، حضور در نمایشگاه‌های استانی کتاب به‌ تنهایی برای ما به صرفه نیست اما با تجمیع آثار دیگر ناشران توانستیم در نمایشگاه‌های استانی کتاب شرکت کنیم.

 این فعال فرهنگی تاکید کرد: با مدیریت اتحادیه ناشران یزد، تازه‌های نشر استان جمع‌آوری و در نمایشگاه‌های استانی کتاب در معرض دید عموم گذاشته می‌شوند.

نیکو روش گفت: اکنون با وجود گرانی کاغذ و مرکب، اتحادیه ناشران یزد ‌توانسته است با تجمیع اندیشه‌های صاحب‌نظران راهکار‌هایی را برای خروج از بحران گرانی پیدا کند.
 
نیکو روش اظهار کرد: نابسامانی قیمت‌ها مساله‌ای نیست که ما ناشران بتوانیم به تنهایی با آن رو به‌رو شویم. به همین دلیل، به برنامه‌ریزی و وحدت نظر صنفی نیاز داریم.
 
از نمونه کتاب‌هایی که از سوی نشر نیکو روش به چاپ رسیده است، می‌توان به «مطالعات تطبیقی برنامه‌های راهبردی استراتژیک شهرداری‌های منتخب جهان»، «کلیله و دمنه پارسی»، «آفتاب در حجاب»، «کشتی پهلو گرفته» و « دیگر اسمت را عوض نکن» اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط