یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۷
نمایشگاه کتاب تهران بهترین فرصت ناشران استانی است

مدیرمسوول انتشارت «مهر امیرالمومنین» قم حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را بهترین فرصت برای ناشران استانی سراسر کشور دانست.-

عباس صبور در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: امسال نوسانات بازار کاغذ سبب شد تا ناشران سال سختی را آغاز کنند، با توجه به مشکلات بازار نشر، انتشارات «مهر امیرالمومنین» کوشیده با انتشار 35 عنوان کتاب جدید، آمادگی خود را برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران اعلام کند.

وی ادامه داد: نمایشگاه کتاب تهران بهترین زمان برای توزیع آثار فرهنگی است و هر عاملی که سبب غیبت ناشر در این نمایشگاه شود، ضرر و ضربه بزرگی به حرفه او وارد می‌کند.

مدیرمسوول انتشارت «مهر امیرالمومنین» قم درباره نوسانات بازار کاغذ بیان کرد: اغلب رویدادهای اجتماعی از گذشته تاکنون دست‌خوش تغییرات فراوانی شده‌اند اما در سال‌های اخیر بهای اجناس مختلف خیزش زیادی داشته‌اند.

وی افزود: مدیریت و اطلاع‌رسانی دقیق، مناسب‌ترین عامل برای مقابله با بحران‌های ایجاد شده در تمامی عرصه‌ها به ویژه صنعت نشر به شمار می‌آید. اگر مردم به پیشینه تاریخی خود آگاه باشند به راحتی با برخیمشکلات سازگار می‌شوند.

این ناشر قمی با بیان این‌که اکنون آثار متعددی آماده نشر دارد اما منتظر تثبیت و کاهش بهای بازار کاغذ است، عنوان کرد: مدتی است کاغذ وارداتی به ایران وارد شده است، امیدواریم با توزیع کاغذهای وارداتی و کاهش تلاطم و نوسانات بازار کاغذ، رونق جدیدی به صنعت نشر داده شود.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 11 تا 21 اردیبهشت ماه سال 1392 در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط