سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۰
برگزاری نمایشگاه تازه‌های کتاب در ملکان به مناسبت ماه محرم

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملکان در استان آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم در تمامی کتابخانه‌های عمومی این شهرستان نمایشگاه تازه‌های کتاب برپاست.-

ارسلان رحیم‌خانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: در هر یک از نمایشگاه تازه‌های کتاب کتابخانه‌های ملکان حدود 200 عنوان کتاب با محتوای عاشورا، ماه محرم و زندگینامه امام حسین(ع) عرضه شده‌اند.

وی با بیان‌که استقبال از آثار ارایه شده در این نمایشگاه‌ها مطلوب است، ادامه داد: این نمایشگاه‌ها از ابتدای ماه محرم فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و تا هفتم این ماه قمری ادامه خواهند داشت.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملکان همچنین درباره اجرای مسابقات فرهنگی ویژه ماه محرم گفت: این اداره در ماه محرم مسابقاتی را که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طراحی کرده است، میان دانش‌آموزان و دانشجویان ملکانی اجرا می‌کند. تاکنون اداره کتابخانه‌های ملکان به 10 نفر از برگزیدگان ملکانی در این مسابقات جوایزی را اهدا کرده است.

وی درباره بازدید و عضویت‌های صورت گفته در کتابخانه‌های ملکان به مناسبت هفته کتاب عنوان کرد: در هفته کتاب بیش از 250 نفر به عضویت رایگان کتابخانه‌های این شهرستان درآمدند و بیش از 95 دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی از کتابخانه‌های ملکان بازدید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط