سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۸
اعلام فهرست پایانی «جایزه کتاب کودک اتصالات»

«شورای کتاب نوجوانان امارات» اسامی آثار راه یافته به فهرست نهایی «جایزه کتاب کودک اتصالات» را اعلام کرد. در چهارمین دوره از این جایزه، پنج کتاب از لبنان، اردن و مصر، نامزد دریافت جایزه کتاب کودک اتصالات شده‌اند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از الاتحاد، اعلام فهرست پایانی جایزه کتاب کودک اتصالات در حاشیه حضور این جایزه در شصت و چهارمین نمایشگاه کتاب فرانکفورت صورت گرفت.

در همین زمینه «بدور بنت سلطان القاسمي» رییس «شورای کتاب نوجوانان امارات» که سازماندهی و برگزاری این جایزه را بر عهده دارد در بیانیه‌ای ضمن ابراز خرسندی از اعلام فهرست نهایی چهارمین دوره جایزه کتاب کودک اتصالات عنوان کرد: برای همه راه یافتگان به این فهرست آرزوی موفقیت می‌کنیم و از حجم بالای شرکت کنندگان در این دوره از جایزه خرسندیم و بالاتر آن خوشحالیم که فهرست نهایی این جایزه در نمایشگاه با ارزشی چون نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت (2012) و در غرفه‌ای که برای معرفی جایزه کتاب کودک اتصالات برپا شده بود، اعلام شد.

بر طبق اعلام جایزه کتاب کودک اتصالات، فهرست نهایی این جایزه کتاب‌های زیر را در برمی‌گیرد:
ـ «مادر بزرگم مرا همیشه یاد خواهد کرد» نوشته سمر محفوظ براج، با تصویرگری مایا فداوي، انتشارات یو کی پرس، لبنان.
ـ «نفیسه، مادر بزرگم» نوشته تغرید عارف النجار، با تصویرگری مایا فداوي، انتشارات دار السلوی، اردن.
ـ «هفت روح» تألیف و تصویرگری ولید طاهر، انتشارات دار الشروق، مصر.
ـ «موجودات سقف اتاق» نوشته نبیهه محیدلی، با تصویرگری حسان زهرالدین، انتشارات دار الحدائق، لبنان.
ـ «بادی قوی وزید» نوشته فاطمه شرف الدین، با تصویرگری ولید طاهر، انتشارات دار الشروق، مصر.

برگزیده نهایی این جایزه که یک میلیون درهم امارات به عنوان جایزه مادی دریافت می‌کند، همزمان با مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب بین‌المللی شارجه امارات در 7 نوامبر (17 آبان) معرفی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها