دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۱
نخستین جلسه كارگروه بررسی راه‌های تامین كاغذ برگزار شد

نخستین جلسه كارگروه بررسی راه‌های تامین كاغذ مورد نیاز ناشران و چاپخانه‌داران روز گذشته (2 مهر) برگزار شد. حمایت از واردکنندگان کاغذ از مصوبات این جلسه محسوب می‌شود.-

مسوول كارگروه بررسی راه‌های تامین كاغذ مورد نیاز ناشران و چاپخانه‌داران با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: نخستین جلسه كارگروه بررسی راه‌های تامین كاغذ مورد نیاز ناشران و چاپخانه‌داران با حضور نمایندگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و دفتر بازرسی آن‌ها، معاونت فرهنگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، تشکل‌ها، اتحادیه‌ها، ناشران و کارخانه‌‌های کاغذ برگزار شد.

داریوش رضوانی با اشاره به این‌که جلسه مذکور سه مصوبه داشت، افزود: حمایت از واردکنندگان کاغذ که تهیه کاغذ بازار را تضمین می‌کنند، از مصوبات این جلسه به شمار می‌آید. همچنین مصوب شد تا اعضای این کارگروه با کارخانه‌های بزرگ کاغذ جلساتی با هدف بررسی مشکلات آن‌ها و ارایه راهکار برای رفع این مشکلات تشکیل دهند.

مسوول كارگروه بررسی راه‌های تامین كاغذ مورد نیاز ناشران و چاپخانه‌داران ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تا جلسات کارگروه مذکور به صورت مستمر و ماهانه برگزار شوند و هر کسی اعم از تشکل‌ها و اتحادیه‌ها که می‌خواهند کاغذ وارد کنند با واردکنندگان حرفه‌ای کاغذ همکاری داشته باشند تا کاغذ با بهای مناسب وارد کشور شود.

رضوانی در پایان از وضعیت خوب موجودی کاغذ در بازار خبر داد و گفت: کاغذ مورد نیاز به‌تدریج در حال ورود به کشور است و در آینده نزدیک شاهد بهبود وضعیت بهای آن خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط