پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۷
جنگ شادی در نمایشگاه کتاب زنجان

مدیر اجرایی ششمین نمایشگاه کتاب استان زنجان از برگزاری ویژه‌برنامه «جنگ شادی» در پنجمین روز این نمایشگاه خبر داد._

نقی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: فردا جمعه (31 شهریور) از ساعت 16 تا 19 برنامه‌ای با عنوان جنگ شادی برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه ترتیب داده‌ایم و در آن برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.

گل‌محمدی اضافه کرد: شعر‌خوانی، اجرای گروه موسیقی و نمایش به مناسبت هفته دفاع مقدس از جمله بخش‌های این ویژه‌برنامه است.

وی به برنامه‌های سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب زنجان هم اشاره کرد و افزود: دیروز (چهار شنبه، 29 شهریور) برنامه «دوران بلوغ و وظایف والدین» به مناسبت روز دختر از ساعت 18 تا 20 در سرای اهل قلم نمایشگاه با سخنرانی امیر ساعد، استاد دانشگاه برگزار شد.

مدیر اجرایی نمایشگاه کتاب استان زنجان سایر برنامه‌ها را نیز برشمرد: امروز پنجشنبه نشست «نقد هنر و ادبیات جنگ» با سخنرانی رضا رییسی، نویسنده و محقق از ساعت 18 تا 20؛ فردا جمعه (31 شهریور) برنامه «ترفندهای جدید جنگ سایبری» با سخنرانی سید مصطفی تقوی، استاد دانشگاه تهران از ساعت 18 تا 20؛ شنبه برنامه «خاطرات شبی با شهدا» با حضور سردار محمد فلکی از ساعت 8 تا 20 و یکشنبه «ادبیات پایداری» با حضور جواد محقق، نویسنده از ساعت 18 تا 20 برگزار می‌شود.

نمایشگاه کتاب استان زنجان از 27 شهریور تا دوم مهر در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهرستان برپاست. ساعات بازدید نمایشگاه از 9 صبح تا 12 و 30 دقیقه و از ساعت 16 تا 21 تعیین شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط