سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۵
طرح کتاب‌های طنز حوزه هنری برای بچه‌ها آغاز شد

طرح مجموعه کتاب‌های طنز، برای کودکان و نوجوان زیر نظر حوزه‌ هنری سازمان تبلیغات اسلامی به سرپرستی داوود امیریان آغاز به کار کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، طرح تالیف کتاب‌‌های طنز کودک و نوجوان حوزه‌ هنری سازمان تبلیغات اسلامی آغاز به کار کرد. مسوول این طرح داوود امیریان، نویسنده کودک و نوجوان است. 

امیریان درباره این طرح گفت: حوزه طنز کودک و نوجوان از حوزه‌هایی است که در آن کتاب‌های خوب در سال‌های اخیر بسیار کم بوده‌اند. برای همین حوزه هنری این طرح را آغاز کرد. در این طرح به نویسندگان گفته می‌شود که روی سوژه‌های خود کار کنند و آن‌ها را برای بررسی به شورا تحویل دهند. پس از تایید آثار، این نویسندگان روی کتاب‌ خود تا مرحله نهایی کار می‌کنند و آن کتاب چاپ خواهد شد. در صورت تایید آثار و اقبال این کتاب‌ها، هر عنوان کتاب می‌تواند به چاپ پنجم در یک سال هم برسد.

وی افزود: طرح کتاب‌های طنز برای کودکان می‌تواند در حوزه‌ ادبیات طنز کودک و نوجوان تحول بزرگی ایجاد کند اما نیاز به تغییراتی دارد که اگر آن‌ها اعمال شود طرح موفق‌تر خواهد بود. تاکنون برخی از نکات را به شورا یاد‌آوری کرده‌ام اما آن‌ها این تغییرات را نپذیرفته‌اند.

داوود اميريان متولد ۱۳۴۹ كرمان است. وی فعاليت نويسندگى خود را از سال ۶۹ با نوشتن خاطراتش از جبهه آغاز كرد و در حال حاضر در چند حوزه خاطره نويسى، ادبيات كودک و نوجوان، رمان، طنز، زندگینامه داستانى شهدا و فيلمنامه نويسى قلم مى‌زند. از آثار او می‌توان به «خداحافظ کرخه»  «بهشت برای تو» را نام برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط