چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰
«ایبنا» دسترسی به دنیای کتاب را آسان کرده است

مدیرکل کتابخانه‌های استان کردستان در آستانه روز خبرنگار(17 مرداد) گفت: خبرگزاری کتاب ایران به عنوان یک مرکز اطلاع‌رسانی تخصصی، دسترسی به اخبار مورد نظر را برای جامعه آسان کرده است.-

عطاالله رستگاری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این خبرگزاری به صورت تخصصی فعالیت می‌کند و اگر کسی بخواهد اخبار مرتبط با کتاب را به صورت کامل دریافت کند، به این خبرگزاری مراجعه می‌کند.

رستگاری اضافه کرد: دسترسی آسان به اخبار دسته‌بندی شده در حوزه کتاب و گستردگی مطالب خبرگزاری کتاب، از مزیت‌های مثال‌زدنی این خبرگزاری است.

وی به فعالیت گروه «استان‌ها» هم اشاره کرد و گفت: گروه استان‌ها در ایبنا که از اوایل سال جاری دایر شده است، کمک بسیار فراوانی به انتشار اخبار کتابی شهرستان‌ها می‌کند و به فعالیت‌های کتابی در مراکز دولتی و غیردولتی در استان‌ها توجه ویژه‌ای دارد و در نتیجه، باعث افزایش سرانه مطالعه می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی در پایان گفت: جای قدرداني و تشکر دارد که خبرگزاری کتاب ایران همه جوانب مربوط به عرصه مکتوب در ایران را پوشش می‌دهد. امیدواریم در آینده با فعالیت‌های سازنده خبرگزاری کتاب ایران،
شاهد افزایش نرخ مطالعه در کشور باشیم. 

خبرگزاری کتاب ایران، نخستین و تنها خبرگزاری تخصصی کتاب است که فعالیت خود را از ۲۴ آبان ۱۳۸۵ آغاز کرده است. این خبرگزاری زیر نظر خانه کتاب که نهادی غیردولتی و غیرانتفاعی است، فعالیت می‌کند. هدف از این فعالیت، اطلاع‌رسانی خبری و تحلیلی در حوزه کتاب و کتابخوانی و سایر موضوعات مرتبط نظیر چاپ، نشر و گرافیک است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها