دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۸
شاعری در کتابفروشی‌ها با «درخت تنها ماند»

نخستین دفتر شعر علیرضا حکمتی با عنوان «درخت تنها ماند» در مجموعه طرح «صدای تازه 2» موسسه هنر رسانه اردیبهشت منتشر و راهی بازار کتاب شد. این مجموعه شعرهایی با مضامین اجتماعی و آیینی را شامل می‌شود.-

حکمتی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره این کتاب توضیح داد: شعرهای این مجموعه در قالب‌های دوبیتی، غزل، مثنوی و سپید سروده‌ شده‌اند. همچنین مضامین و موضوعات اجتماعی و آیینی در اغلب این شعرها به‌کار گرفته شده است.

وی ادامه داد: این سروده‌ها گزیده‌ای از کارهای من طی سال‌های شاعری‌ام تا سال 1390 هستند. در گزینش این شعرها موضوع و تنوع قالب مدنظرم بود تا شناسنامه‌ای از شعرهایم را به مخاطبان ارایه کنم.

این شاعر با تاکید بر طبیعت‌گرا بودن شعرهایش، درباره دیگر ویژگی‌های این مجموعه افزود: شعرهای این مجموعه در حقیقت بیانگر دغدغه‌های شخصی من‌اند، البته چندان انتقادی به حساب نمی‌آیند، اما حال و هوای طبیعت و به‌ویژه منطقه شمال ایران بیشتر در آن‌ها دیده می‌شود.

علیرضا حکمتی متولد 26 آذر 1355 در شهرستان نور و دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسی‌ارشد در رشته الهیات است. از سال 1374 بیشتر و حرفه‌ای‌تر در عرصه شعر فعالیت کرده است و چندی پیش دومین مجموعه شعر او با عنوان «رد پای آبی عشق» برای شهیدان و از سوی نشر شاهد منتشر شد.
 
«درخت تنها ماند» در 100 صفحه قطع رقعی و قیمت هزار و 600 تومان در مجموعه «صدای تازه 2» موسسه هنر رسانه اردیبهشت منتشر و راهی بازار کتاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط