سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۷
مجموعه شعری از غزال مرادی منتشر شد

نخستین مجموعه شعر غزال مرادی با عنوان «باد مخابره خواهد کرد» در مجموعه طرح «صدای تازه 2» موسسه انتشاراتی هنر رسانه اردیبهشت منتشر و راهی بازار کتاب شد.-

مرادی درباره این مجموعه شعر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: شعرهای این دفتر اغلب بین سال‌های 1384 تا 1389 سروده شده‌اند، البته چند شعر نیز از سروده‌های سال 1390 در این کتاب گنجانده‌ام.

وی ادامه داد: این مجموعه سپیدسروده‌هایم را شامل می‌شود که مضامین متنوعی دارند. گاه در این شعرها مضامین اجتماعی و گاه مضامین عاطفی دیده می‌شود. در برخی از آن‌ها نیز زنان و مسایل آن‌ها نقش محوری را ایفا می‌کنند.

این شاعر جوان درباره انگیزه‌اش از چاپ نخستین مجموعه شعرش افزود: برای آشنایی مخاطبان با آثارم مجموعه‌ای از سروده‌هایم را به دست چاپ سپردم. نقد شعرها و آگاهی از دیدگاه مخاطبان و منتقدان درباره شعرهایم کمک می‌کند تا حرکتم در حوزه شعر مسیر مشخصی را پیدا کند.

وی درباره ویژگی‌های شعرهای این دفتر توضیح داد: در شعرهای این مجموعه از فضاهای ملموس و شهری استفاده کرده‌ام، البته علاوه بر این‌که فضاهای شعری امروزی هستند، رگه‌هایی از اساطیر، حس‌های نوستالژیک و زبان آرکائیک نیز در آن‌ها دیده می‌شود.

وی توضیح داد: از سال 1387 وبلاگ‌نویسی و شرکت در کنگره‌ها و جشنواره‌های شعری را آغاز کرده‌ام. فعالیت در فضای مجاری خود یکی از دلایلی بود که به چاپ کتاب روی آورده‌ام.

مرادی در پایان در توضیح این مساله گفت: در فضای مجازی بازخوردها و نظر دیگران را نسبت به کارها خیلی سریع می‌توان دریافت کرد. این موضوع انگیزه‌ام را برای فعالیت بیشتر افزایش می‌داد و نقدهایی که در آن مکان نسبت به آثارم دریافت می‌کردم در شعرسرایی‌ام  تاثیرگذار بودند.

غزال مرادی، متولد 23 بهمن 1363 و فارغ‌التحصیل رشته ریاضی در مقطع کارشناسی است. 

مجموعه شعر «باد مخابره خواهد کرد» در 86 صفحه قطع رقعی و قیمت هزار و 600 تومان در طرح «صدای تازه 2» موسسه هنر رسانه اردیبهشت منتشر و راهی بازار کتاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط