دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۹
«نگاه تازه شعر» مخاطب خود را پیدا کرد

برخی از کتاب‌های مجموعه «نگاه تازه شعر» نشر نگاه و همچنین برخی از مجلدهای مجموعه اشعار منتشر شده شاعران معاصر یا مجموعه «شعر زمان ما» این انتشارات در نمایشگاه کتاب امسال با استقبال بیشتری از سوی مخاطبان مواجه شدند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شنبه (23 اردیبهشت) در مصلی امام خمینی(ره) به کار خود پایان داد.

داریوش معمار، مدیر پروژه مجموعه «نگاه تازه شعر» انتشارات نگاه، در گفت‌و‌گو با «ایبنا» درباره کتاب‌ها پرفروش حوزه شعر این انتشارات در نمایشگاه امسال گفت: در مجموعه «نگاه تازه شعر»، مجموعه شعر «و تن فروشی‌ نیست»، سروده فریاد شیری، «چند رضایی» از رضا حیرانی و «چشم به راه ابریشم» اثر علی اسداللهی توجه بیشتر علاقه‌مندان شعر را به خود جلب کردند.

وی ادامه داد: همچنین در میان مجموعه اشعار منتشر شده شاعران معاصر از سوی نشر نگاه، مجموعه اشعار «حمید مصدق»، «حسین منزوی»، «احمد شاملو»، «سیمین بهبهانی» و «سیاوش کسرایی» با استقبال بیشتر مخاطبان روبه‌رو شدند.

معمار افزود: از میان مجموعه آثار «شعر زمان ما» که به گزیده اشعار شاعران همراه با نقد این اشعار از سوی مرحوم محمد حقوقی اختصاص دارد، «گزیده شعر احمد شاملو» و «گزیده شعر فریدون مشیری» و همچنین دفتر شعر «ردپای برف تا بلوغ کامل» سروده سیدعلی صالحی و جلد سوم کلیات این شاعر با استقبال بیشتر مخاطبان مواجه شدند.

وی اشاره‌ای به تازه‌های این انتشارات در حوزه شعر داشت و گفت: در نمایشگاه امسال دو کتاب «مجموعه اشعار م.آزاد» و «مجموعه اشعار اسماعیل شاهرودی» که زمستان گذشته به چاپ رسیده بودند، برای نخستین‌بار به علاقه‌مندان عرصه شعر ارایه شدند. علاوه بر این دو اثر هشت کتاب در مجموعه «نگاه تازه شعر» برای نخستین‌بار در نمایشگاه عرضه شد.

معمار در پایان افزود: «هایکونویسی در ایران» اثر سیروس نوذری نیز دیگر اثر تازه منتشر شده از سوی نشر نگاه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط