شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۶
«در محضر مجتهدی» تا نمايشگاه كتاب منتشر می‌شود

مدير انتشارات لاهوت از ارايه جلد دوم كتاب «در محضر مجتهدي» در بيست‌‌وپنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران خبر داد. اين كتاب به مباحث اخلاقي مطرح شده در كلاس‌هاي اخلاق مرحوم آيت‌الله مجتهدي مي‌پردازد.-

سيدمحمدحسين محمودي، در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) درباره اين كتاب گفت: اين نوشتار جلد دوم كتابي ديگر با همين نام است كه به مباحث اخلاقي از قبيل «ثمرات رضايت پدر و مادر در زندگي»، «پاداش اطاعت خدا و پيامبر» و «اهميت اخلاص در عبادت» پرداخته بود.

وي افزود: محمودي گلپايگاني، نويسنده اين كتاب در جلد دوم اين اثر مباحثي مانند «اهميت ذكر خداوند»، «اقسام تكبر» و «داستان رسالت حضرت موسي(ع)» را گردآوري كرده است. همچنين مولف در اين كتاب، احاديث و روايات را از منابع معتبري مانند «المراقبات»،«جهاد با نفس» و «غررالحكم» در پاورقي اثر آورده است.

محمودي با بيان اين‌كه تخفيفي بين 10 تا 50 درصد براي عرضه كتاب‌ها در نمايشگاه كتاب درنظر گرفته‌ شده است، گفت: عرضه چاپ نخست كتاب‌هاي بسياري را براي نمايشگاه كتاب در نظر گرفته‌ايم كه كتاب «انوارالحكمه» نوشته فيض كاشاني و نسخه خوشنويسي شده كتاب «شمع جمع» نوشته فواد كرماني از آن جمله‌اند.

مدير انتشارات لاهوت همچنين از عرضه نسخه صوتي و تصويري جلسات درس آيت‌الله مجتهدي در نمايشگاه كتاب در قالب لوح فشرده با نرم‌افزار‌هاي قابل استفاده در يك بسته فرهنگي خبر داد و گفت: اين بسته فرهنگي و نيز هر جلد از كتاب‌هاي «در محضر مجتهدي» به بهاي 60000 ريال ارايه خواهند شد.

بيست‌وپنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از 13 تا 23 ارديبهشت‌ماه در مصلاي تهران داير مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط