شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۷
نخستین نشست شعرخوانی سال 1391 برگزار می‌‌شود

نخستین نشست از سلسله نشست‌‌های «شعرخوانی و نقد شعر» سرای اهل قلم در سال 1391 سه ‌شنبه (22 فروردین) با حضور شاعران و علاقه‌‌مندان این حوزه برگزار می‌‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سلسله جلسات «شعرخوانی و نقد شعر» سرای اهل قلم، یک هفته به شعرخوانی و یک هفته به نقد مجموعه اشعار منتشر شده اختصاص دارند. 

شاعران حاضر در نشست‌های شعرخوانی به قرائت سروده‌‌های خود در قالب‌‌های مختلف می‌‌پردازند و در بخش دیگر جلسه، شعرهای خوانده شده، از سوی حاضران در نشست و دیگر شاعران نقد و بررسی می‌‌شوند.

این نشست‌ها با حضور حدود 15 تا 20 نفر از شاعران و علاقه‌مندان عرصه شعر در دو حوزه کلاسیک و شعر نو، سه‌‌شنبه هر هفته برگزار می‌شود.

یوسفی، دبیر این دوره از نشست‌های «شعرخوانی و نقد شعر» پیش‌تر درباره تغییرهای احتمالی این جلسه‌ها در سال جدید به «ایبنا» گفته بود: سال آینده نشست‌ها طبق همین روال پیش خواهد رفت، البته امیدوارم با اعمال یکسری تغییرات شاهد حضور چشمگیرتر و استقبال بیشتر علاقه‌مندان و به ویژه جوانان از این جلسه‌ها باشیم.

نشست «شعرخوانی و نقد شعر» سه‌شنبه (22 فروردین)، از ساعت 17 تا 19 در سرای اهل قلم، واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره دو برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط