یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۶
برگزاري مسابقه كتابخواني ويژه فرهنگيان در استان سمنان

كارشناس فرهنگي ـ هنري اداره كل آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاري مسابقه كتابخواني ويژه فرهنگيان در اين استان خبر داد و گفت: اين مسابقه به مناسبت دهه فجر با هدف ترغيب فرهنگيان به كتابخواني آغاز شده است و تا پايان بهمن ماه ادامه دارد.-

محمدرضا صبور در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار كرد: در اين مسابقه، كتاب «آينده انقلاب اسلامي ايران» به عنوان منبع طراحي سوالات انتخاب شده است.

وي با بيان اين‌كه علاقه‌مندان براي شركت در اين مسابقه مي‌توانند با مطالعه كتاب «آينده انقلاب اسلامي ايران» كه نگرش‌هاي شهيد مرتضي مطهري درباره انقلاب اسلامي را دربردارد، در اين مسابقه شركت كنند، افزود: اداره كل آموزش و پرورش استان سمنان در حال توزيع سوالات مسابقه در ميان ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق اين استان ‌است.

كارشناس مسوول فرهنگي ـ هنري اداره كل آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: شركت‌كنندگان تا پايان بهمن ماه مهلت دارند پاسخ سوالات را به ادارات آموزش و پرورش تحويل دهند. حدود دو هفته بعد از دريافت پاسخ‌نامه‌ها، نفرات برگزيده معرفي خواهند شد.

صبور در پايان گفت: تحقق فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر «نهضت مطالعه مفيد»، ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني و آشنايي با ديدگاه‌ها و نظرات شهيد مرتضي مطهري درباره آينده انقلاب اسلامي ايران، از جمله اهداف برپايي اين مسابقه كتابخواني به شمار مي‌آيند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط