دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۷
«با عرض معذرت» شهرام شفيعي به كتابفروشي‌ها مي‌آيد

«با عرض معذرت»، نام رماني نوشته شهرام شفيعي است كه با رويكرد تازه در طنزنويسي به روايتي از زندگي و شخصيت ديكتاتورهايي مانند صدام و نگاه به زندگي پشت پرده و پنهاني آنان می‌پردازد. اين كتاب تا هفته آينده منتشر مي‌شود.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، «با عرض معذرت»، تا 10 روز آينده از سوي انتشارات «كتاب نيستان» راهي بازار كتاب خواهد شد. 

به گفته علي شجاعي، مدير روابط عمومي اين انتشارات، اين داستان درباره كاريكاتوريستي است كه به تدريج متوجه مي‌شود چهره‌اش شبيه ديكتاتورهايي است كه تازه به حكومت رسيده‌اند!

وي افزود: همه وقايع اين داستان در اين مسير شكل مي‌گيرند و نويسنده با زباني طنز به زندگي ديكتاتورها و ظلم‌ها و فساد پشت پرده و پنهاني شخصيت‌ها و زندگي آنان مي‌پردازد.
 
اين داستان‌نويس درباره زبان و ويژگي هاي نثر اين رمان نيز توضيح داد: نثر اين داستان نيز متناسب با محتواي مورد نظر نويسنده شكل گرفته است؛‌ به طوري كه برخي از جمله‌ها با حرف ربط «و» به يكديگر متصل نمي‌شوند و اغلب نقطه جمله‌ها را به پايان رسانده است. همچنين مخاطب از همان ابتدا متوجه مي‌شود كه با زباني متفاوت در ارايه موقعيت‌هاي طنزآميز روبه‌روست. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها