جمعه ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۵
«از انقلاب بگو» كتاب مي‌شود

آثار برتر مسابقه «از انقلاب بگو» كه به مناسبت فرارسيدن دهه فجر از سوي فرهنگسراي انقلاب برگزار مي‌شود، تا پايان بهمن ماه كتاب مي‌شود.-

تكتم نجفي‌منش، مدير روابط عمومي فرهنگسراي انقلاب در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اعلام اين خبر اظهار كرد: در اين مسابقه كودكان و نوجوانان مي‌توانند روایت خاطره‌هاي والدين خود از روز‌هاي انقلاب يا از مراسم‌هاي دهه فجر سال‌هاي گذشته را با بيان خودشان به نشاني اینترنتی f.enghelab@gmail.com ارسال كنند.

نجفي‌منش همچنین از برگزاري مسابقه عكس‌هاي انقلابي مردمي از سوي اين فرهنگسرا خبر داد و گفت: شهروندان تصاوير بسياري از روزهاي انقلاب دارند كه مي‌توانند با ارسال عكس‌هاي خود در اين زمينه به نشاني مذکور در اين مسابقه شركت كنند.

وي با بيان اين‌كه در پايان به 10 عكس برتر ارسال شده و همچنين به 33 نفر از كودكان و 33 نفر از نوجوانان نویسنده بهترين روايت از خاطرات جوايزي اهدا خواهد شد، افزود: قصد داريم بهترين عكس‌ها و بهترين روايت‌ها از خاطرات روز‌ها و مراسم‌هاي انقلاب اسلامي را تا پايان بهمن‌ماه جاري در قالب كتابي منتشر كنيم.

نجفي‌منش هدف از برگزاري اين مسابقات را فراهم آوردن فرصتي براي نسل چهارم انقلاب اسلامي به منظور آشنايي با انقلاب اسلامي و بيان ناگفته‌هاي شهروندان از خاطرات آن روز‌ها بيان كرد و گفت: اين مسابقه تا پايان بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط