چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۵
تازه‌هاي مسجد مقدس جمكران به بازار نشر رسيد

انتشارات مسجد مقدس جمكران ويرايش جديد كتاب «واقعه عاشورا، پاسخ به شبهات با پژوهشي نو» را به همراه چاپ دوم كتاب «سلسله مباحث مهدويت» روانه بازار كتاب كرد.-

اميرسعيد سعيدي، كارشناس واحد پژوهش انتشارات مسجد مقدس جمكران، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، در اين باره اظهار كرد: «واقعه عاشورا، پاسخ به شبهات با پژوهشي نو» اثري از علي‌اصغر رضواني است كه پيش از اين با عنوان «واقعه عاشورا، پاسخ به شبهات» از سوي مسجد مقدس جمكران منتشر شده بود و اكنون با ويرايشي جديد از سوي اين انتشارات منتشر شده است.

سعيدي افزود: كتاب «واقعه عاشورا، پاسخ به شبهات با پژوهشي نو» كه در ويرايش جديد، تعداد صفحات آن به 576 صفحه افزايش يافته است، در قطع وزيري با شمارگان 2000 نسخه به تازگي از سوي انتشارات مسجد مقدس جمكران منتشر شده است.

كارشناس واحد پژوهش انتشارات مسجد مقدس جمكران در بيان برخي سرفصل‌هاي كتاب «واقعه عاشورا، پاسخ به شبهات با پژوهشي نو» گفت: امامت امام حسين(ع)، فضايل امام حسين(ع)، اخلاق امام حسين(ع) و فلسفه عزاداري براي امام حسين(ع)، از جمله محورهاي اين كتابند كه نويسنده به بررسي آن‌ها در قرآن و روايات پرداخته است.

وي همچنين از انتشار مجموعه كتاب‌هايي از آيت‌الله لطف‌الله صافي گلپايگاني (از مراجع عظام تقليد) در حوزه مهدويت، توسط انتشارات مسجد مقدس جمكران خبر داد و افزود: اين مجموعه چندين سال پيش توسط يك موسسه انتشاراتي ديگر منتشر شده بود كه اكنون مسجد مقدس جمكران اقدام به بازنشر آن كرده است.

سعيدي در اين باره گفت: «سلسله مباحث امامت و مهدويت» شامل 14 جلد كتاب است كه هر يك از اين كتاب‌ها با شمارگان 2000 نسخه و در قطع رقعي اوايل سال جاري توسط انتشارات مسجد مقدس جمكران منتشر شد و استقبال از اين كتاب‌ها به اندازه‌اي بود كه به چاپ دوم رسيد.

كارشناس واحد پژوهش انتشارات مسجد مقدس جمكران ادامه داد: «نويد امن و امان» جلد نخست از اين مجموعه 14 جلدي است كه درباره شخصيت و زندگي و غيبت و ظهور امام زمان(عج) نوشته شده است. «فروغ ولايت در دعاي ندبه» و «ولايت تكويني و ولايت تشريعي» عنوان برخي ديگر از مجلدات اين مجموعه را تشكيل مي‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط