چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۷
امضاي تفاهمنامه همکاري ميان نهاد كتابخانه‌هاي عمومي و انتشارات سوره مهر

نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور و انتشارات سوره مهر تفاهمنامه همکاري امضا کردند.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از روابط عمومي نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور، مهندس منصور واعظي دبيركل نهاد و محمد حمزه‌زاده مديرعامل انتشارات سوره مهر اين تفاهم را با هدف تبادل اطلاعات فعاليت‌هاي فرهنگي، زمينه‌سازي برقراري ارتباط مخاطبان و نويسندگان، ترويج كتاب و مطالعه مفيد و توليد محتواي مورد نياز مخاطبان كتابخانه‌هاي عمومي امضا كردند.

از جمله تعهدات نهاد در اين تفاهمنامه معرفي و اطلاع‌رساني كتاب‌هاي مفيد به مناسبت‌هاي مختلف، تبليغ و ترويج كتاب‌هاي برگزيده انتشارات سوره مهر در كتابخانه‌هاي عمومي و خريد آثار سوره مهر است.

در اين تفاهمنامه انتشارات سوره مهر متعهد شده است ضمن همكاري در برگزاري جلسات گفت‌و‌گو با نويسندگان و نقد و بررسي كتاب با نهاد، آثار پيشنهادي نهاد را در اولويت چاپ و تجديد چاپ قرار دهد. علاوه بر آن تهيه اطلاعات و چكيده كتاب‌هاي انتشارات به نهاد و تهيه و توليد اقلام فرهنگي مرتبط با كتاب و مطالعه مفيد از جمله تعهدات ديگر انتشارات سوره مهر در اين تفاهمنامه است.

همچنين دو طرف متعهد شدند در زمينه برگزاري جلسات گفت‌وگو با نويسندگان و نقد و بررسي كتاب و آشنايي كتابداران با ناشران، نويسندگان و اهل قلم و به اشتراك‌گذاري بانك‌هاي اطلاعاتي نويسندگان، فهرستگان مشترك و موارد مشابه با يكديگر همكاري كنند و انتشارات سوره مهر همچنين در توليد محتواي آثار و موضوعات مورد نياز جامعه مخاطب كتابخانه‌هاي عمومي با نهاد همكاري كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها