شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۹
اهالي فوتبال هفته كتاب را همراهي مي‌كنند

نوزدهمين هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران در بخش‌هاي گوناگون كشور با برنامه‌هاي متعددي همراه خواهد بود. برگزاري مسابقات کتاب و کتابخوانی در جامعه ورزشی به ویژه خانواده فوتبال، يكي از برنامه‌هاي اين دوره است.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از ستاد خبری نوزدهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، انجمن ناشران ورزشی با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت دو ناشر ورزشی، دو نشست تخصصی را با موضوع کتاب و ورزش برگزار می‌کنند.

نشست تخصصی «بررسی مساله گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه ورزشی و دانشگاهی» با همکاری گروه جامعه‌شناسی ورزش انجمن جامعه‌شناسی ایران٬ یکشنبه (22 آبان ماه) ساعت 16 تا 18 در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود. در این نشست جمعی از استادان، دانشجویان و مدیران ورزشی کشور حضور خواهند داشت.

همچنین قرار است نشست تخصصی «فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه فوتبال کشور» در قالب همایشی بزرگ روز دوشنبه (23 آبان ماه) ساعت 10 تا 30/11 در مرکز همایش‌های نخبگان ایثارگر واقع در شهرک شاهد برگزار شود.

این نشست با حضور مربیان و کارشناسان فوتبال کشور با هدف بررسی و آسیب‌شناسی کتابخوانی ورزشکاران لیگ‌های فوتبال برپا خواهد شد.

در این نشست کتاب‌هایی که در زمینه فوتبال منتشر شده‌اند، به صورت بسته فرهنگی به مراجعه‌کنندگان اهدا می‌شوند.

نوزدهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «یادگار ماندگار» از 22 تا 29 آبان ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها