شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۳
«گل‌دسته» در كتابفروشي‌ها نمايان مي‌شود

سومين كتاب خاطرات خودنوشت احمد خواستار از دوران دفاع‌مقدس و عملیات خیبر كه در كتاب «گل دسته» تدوين شده است از سوي اداره كل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس استان يزد منتشر خواهد شد. «ماموريت آني» و «نبرد اليج» ديگر كتاب‌هاي خاطرات احمد خواستارند.-

احمد خواستار در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) و با بيان اين مطلب افزود: كتاب «گل دسته» با ماجراي اولين اعزام من به جبهه در سال 1362 براي حضور در عملیات خیبر در مناطق هورالهويزه و جزاير مجنون آغاز مي‌شود.

اين رزمنده سال‌هاي دفاع‌مقدس عنوان كرد: من در گردان احتياط تيپ 18 الغدير حضور داشتم و وارد منطقه عملياتي خيبر نشدم اما مشاهدات خودم از قبل و بعد از عمليات خيبر را نوشتم.

نويسنده كتاب «ماموريت آني» ادامه داد: كتاب «گل دسته» بر اساس دست‌نوشته‌ها و خاطراتم از دوران جنگ نوشته شده و وضعیت زندگي رزمندگان در مناطق جنگی، در بخش ديگري از كتاب «گل‌دسته» مطرح شده‌اند.

خواستار در پايان گفت: ‌نگارش كتاب «گل دسته» را به اتمام رسانده‌ام. اين اثر اكنون، مراحل بازبيني و ويرايش نهايي را مي‌گذراند و در آينده‌اي نزديك، به همت اداره كل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس استان يزد به چاپ خواهد رسيد. 

پيش از اين، خاطرات احمد خواستار از جنگ‌تحميلي عراق علیه ایران، توسط بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس در كتاب‌هاي «ماموريت آني» و «نبرد اليج» منتشر شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط