شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۷
فروش اينترنتي متون كهن فارسي آغاز شد

پايگاه اينترنتي فروش كتاب موسسه پژوهشي ميراث مكتوب با هدف دسترسي آسان و سريع علاقه‌مندان به متون كهن ايراني راه‌اندازي شد.-

 به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، به نقل از روابط عمومي بخش فروش موسسه ميراث مكتوب، اين پايگاه با بيش از 200 عنوان كتاب در حوزه‌هاي ادبيات فارسي و عربي، معارف، تاريخ و جغرافيا و علوم و فنون راه‌اندازي شده است.

اين سايت به نشاني «WW.MIRASEMAKTOOB.COM/SHOP» يا از طريق وب سايت ميراث به نشاني «WWW.MIRASMAKTOOB.IR» در دسترس استادان، ‌دانشجويان، پژوهشگران و علاقه‌مندان قرار گرفت. 

كتاب‌هايي چون «الابنيه عن حقايق‌الادويه»، كهن‌ترين نسخه خطي موجود در جهان به زبان فارسي، «منظومه علي‌نامه»، ‌نخستين كتاب شعر حماسي شيعي از قرن پنجم، آخرين و كامل‌ترين تصحيح علمي آثارالباقيه ابوريحان بيروني،‌ معتبرترين تصحيح علمي دوره كامل كتاب ارزشمند «جامع‌التواريخ»، ‌دوره كامل آثار جامي،‌ دوره كامل تذكره شعراي فارسي و «عرفات العاشقين» و «عرصات العارفين» و... از جمله كتاب‌هاي موجود در اين پايگاه اينترنتي‌اند.

 علاقه‌مندان به متون كهن ايراني با مراجعه به اين پايگاه انتخاب كتاب مورد نياز خود مي‌توانند آن را خريداري يا با پست در محل مورد درخواست خود،‌ تحويل بگيرند. 

موسسه پژوهشي ميراث مكتوب، در سال 1372 به منظور احيا و نشر آثار كهن مكتوب فرهنگ ايران اسلامي، بنياد نهاده شده و تا به حال بيش از 250 جلد از آثار تاريخ دانش و فرهنگ ايران را به دوستداران فرهنگ ايران زمين ارايه كرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها