شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۸
برپايي همايش مديريت اسناد الكترونيكي در كتابخانه ملي

همايش «مديريت اسناد الكترونيكي» دوشنبه 18 مهر در ساختمان گنجينه سازمان اسناد و كتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران با هدف گسترش تعامل و هماهنگي ميان آرشيو ملي و دستگاه‌هاي دولتي و ارايه راهكار مناسب براي موانع و مشكلات در امور اسنادي برگزار مي‌شود.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، به نقل از روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي، اين همايش با حضور رييس سازمان اسناد و كتابخانه ملي برگزار خواهد شد.

در اين همايش، كارگاه آموزشي با عنوان «آشنايي با اسناد الكترونيكي» برگزار و به شركت كنندگان در اين كارگاه، گواهي‌نامه دوره اعطا خواهد شد.

همايش «مديريت اسناد الكترونيكي» دوشنبه 18 مهر از ساعت 9 تا 15 در ساختمان گنجينه سازمان اسناد و كتابخانه ملي جمهوري اسلامي برگزار مي‌شود.

كتابخانه ملي در نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال
سازمان اسناد و كتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران در پنجمين جشنواره و نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال غرفه دارد.

به گزارش سازمان اسناد و كتابخانه ملي، در اين نمايشگاه، كتابخانه ديجيتال، وب سايت كودك و نوجوان، خدمات پيوسته برخط سازمان مانند خدمات فهرست‌نويسي پيش از انتشار(فيپا) و عضويت الكترونيك، آموزش الكترونيك و... معرفي مي‌شود.

همچنين منابع ديجيتال عرضه شده در غرفه كتابخانه ملي با 30 درصد تخفيف به مراجعان ارايه خواهد شد.

برگزاري كارگاه آموزشي كتابخانه ديجيتال و روش‌هاي جستجو در وب از ديگر فعاليت‌هاي سازمان اسناد و كتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران در اين نمايشگاه خواهد بود.

پنجمين دوره جشنواره و نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال تا روز شنبه 23 مهر در مصلاي امام خميني (ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها