دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۶
نخستين کتابشهر استان البرز افتتاح مي‌شود

نخستين و مدرن‌ترين کتابشهر البرز و چهل و يکمين فروشگاه کتاب موسسه کتابشهر ايران با حضور رييس سازمان تبليغات اسلامي گشايش مي‌يابد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي موسسه کتابشهر ايران، حامد شفيق، مدير عامل موسسه کتابشهر ايران با بيان اينکه توسعه کتابشهر با هدف جهت دهي به علايق خانواده‌هاي ايراني انجام مي‌شود؛ گفت: در موسسه کتابشهر ايران با شعار محوري «کتاب شهر، کتاب‌فروشي خانواده» به دنبال آماده کردن بستري براي تحليل و دسته‌بندي مناسب محصولات فرهنگي هستيم؛ چرا كه با اين شيوه امنيت خاطر شهروندان بيشتر خواهد شد. 

وي افزود: شيوه ما در موسسه کتابشهر ايران يکسان‌سازي فروشگاه‌هاي کتاب در همه شهرها از نظر نماي ظاهري و ارائه محصولات فرهنگي متناسب با نياز خانواده‌هاي ايراني است؛ با اين شيوه کتاب‌هايي که از نظر بار معنايي و مذهبي، کتاب‌هاي فاخر و داراي معنا و محتواي علمي‌اند، عرضه مناسب‌تري خواهند داشت. 

وي در ادامه با اشاره به راه‌اندازي نخستين کتابشهر البرز افزود: اين فروشگاه با 170 متر مربع مساحت از سويموسسه کتابشهر ايران در گلشهر کرج خريداري و راه‌اندازي شده است. 

شفيق با اشاره به اهميت استاندارد سازي فروشگاه‌هاي کتابشهر، تصريح کرد: اين مرکز يک محفل فرهنگي است که به انواع امکانات پيشرفته کتاب فروشي‌هاي روز دنيا همچون اتاق مطالعه، ميز نقاشي و بازي‌هاي فکري براي کودکان تجهيز شده و مراجعه‌کنندگان مي‌توانند از طريق رايانه‌هايي که در اين فروشگاه نصب شده، اطلاعات موجود درباره اقلام فروشگاه را جست‌وجو کنند. 

به گفته مديرعامل موسسه کتابشهر ايران، در اين مرکز در کنار عرضه هزاران عنوان کتاب، انواع ‌محصولات فرهنگي صوتي و تصويري، نرم‌افزارهاي چند رسانه‌اي، وسايل کمک‌آموزشي، لوازم التحرير، اسباب بازي و... با هدف تامين نيازهاي فكري و ترويج فرهنگ كتابخواني در اختيار متقاضيان قرار مي‌گيرد. 

شفيق همچنين از احداث فروشگاه ديگري در استان‌ يزد خبر داد و گفت: خريد محل مناسبي براي احداث کتابشهر در مرکز استان‌هاي کرمانشاه، فارس، ايلام، خوزستان قم، اردبيل، آذربايجان غربي، اصفهان، گلستان، مرکزي، همدان و خراسان جنوبي  از ديگر برنامه‌هاي اين موسسه در سال‌هاي آتي است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها