شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۶
«ارتش و چمران» نوشته مي‌شود

عليرضا پوربزرگ وافي نگارش كتابي درباره زندگي شهيد دکتر مصطفی چمران را با عنوان احتمالي «ارتش و چمران» در دست تاليف دارد كه به سفارش هيات معارف جنگ سپهبد شهيد علي صيادشيرازي نوشته مي‌شود.-

عليرضا پوربزرگ وافي در گفت‌وگو با خبر‌گزاري كتاب ايران (ايبنا)، اظهار كرد: «ارتش و چمران» به خاطرات فرماند‌هان ارتش از شهيد چمران مي‌پردازد كه بخش عمده آن به تاكتيك‌هاي نظامي و پيشنهاد‌هاي وي در اين زمينه اختصاص دارد.

وی درباره منابع اين اثر گفت: بخشي از اين خاطرات توسط هيات معارف جنگ گردآوري شده است و ديگر اطلاعات آن را از طريق مصاحبه با دوستان و نزديكان شهید در اين اثر گنجانده‌ام.

پور بزرگ وافي افزود: این کتاب به سفارش هيات معارف جنگ سپهبد شهيد علي صيادشيرازي نوشته مي‌شود و بعد از اتمام آن را براي چاپ به اين هيات خواهم سپرد.

وی گفت: عنوان پيشنهادي من براي نام اين كتاب «ارتش و چمران» است البته اين احتمال وجود دارد كه با توجه به نظر هيات معارف جنگ صياد شيرازي نام اين اثر تغيير كند. 

تاكنون از عليرضا پوربزرگ وافي 107 عنوان کتاب منتشر شده است كه «ميگ و ديگ»، «خرمشهر و نيروي دريايي»، «شبيخون» و «باغ سوخته» نمونه‌اي از اين آثارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها