شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۶
هدفمندي يارانه‌ها،اولويت‌ كميته مشورتي شوراي سياست‌گذاري صنعت چاپ است

عضو شوراي سياست‌گذاري صنعت چاپ كشور با اشاره به اولويت‌هاي آتي كميته كارشناسي مشورتي اين شورا گفت: موضوعاتي چون هدفمندي يارانه‌ها و جمع‌آوري اطلاعات و آمار صنعت چاپ در اولويت طرح‌هاي اين شورا قرار دارد.-

مسعود فرشي‌فريد با بيان اين مطلب به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: مبحث استفاده صنعت چاپ از طرح هدفمندي يارانه‌ها‌ يكي از ضروريات اصلي اين صنعت بود كه با موافقت كارشناسان و مسوولان شورا بررسي مي‌شود.

وي افزود: در اين طرح، دولت براي جلوگيري از صدمات احتمالي در قالب‌ بسته‌هاي حمايتي از دست‌اندركاران صنعت چاپ حمايت مي‌كند.

فرشي‌فريد درباره طرح جمع‌آوري اطلاعات و آمار صنعت چاپ نيز، يادآورشد: در اين طرح، از واحدهاي صنفي فعال در حوزه‌هاي مختلف اين صنعت آمارگيري مي‌شود.

وي درباره شيوه فعاليت کمیته كارشناسي مشورتي شوراي سياست‌گذاري صنعت چاپ كشور ، توضيح داد: كميته كارشناسي مشورتي شورا در کنار شورای سیاستگذاری فعالیت خواهد کرد و هرآنچه قرار است در شورا مطرح شود ابتدا از سوي این کمیته تهیه و تنظیم و سپس در شورا مطرح و تصویب شود.

به گفته فرشي‌فريد، این کمیته نقش مشورتی برای شورای سیاستگذاری صنعت چاپ دارد و همه مباحث در نهایت باید به تصویب شورا برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها