جمعه ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۱
نویسنده «راننده تاکسی» یک فیلمنامه ترسناک می نویسد

پل شریدر، فیلمنامه نویس که اثری چون «راننده تاکسی» را در کارنامه اش دارد، به گروهی پیوست که کار ساخت یک فیلم دلهره آور را در برنامه دارند._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از هالیوود ریپورتر، پل شریدر رمان نویس آثار روانی آمریکایی فیلمنامه یک فیلم درباره ترس از کوسه ها را می نویسد. 

فیلم های ترسناک بر مبنای خطر کوسه ها که سابقه ای دیرینه در هالیوود دارند، با اثر استیون اسپیلبرگ با عنوان «آرواره ها» جایگاهی خاص به دست آوردند و به ژانر تبدیل شدند و اکنون یک تلاش جدید هالیوودی قصد تازه کردن این ژانر را دارد. 

پل شریدر که کارگردانی آثاری چون «ژیگولوی آمریکایی» و «مردم گربه ای» را در کارنامه اش دارد، با همکاری برت ایستون الیس نویسنده، یک اثر دلهره آور روانی دیگر می نویسند. 

داستان این فیلمنامه بر کارگری که در یک کلوپ گران قیمت ساحلی کار می کند تمرکز دارد که از اعضای پولدار این کلوپ متنفر است و می خواهد از آنها انتقام بگیرد و به همین دلیل آنها را با قایق بادبانی اش به سمت آبهای خطرناکی که کوسه ها در آنجا به کمین نشسته اند، هدایت می کند. شریدر کارگردانی این اثر را خودش انجام می دهد.

میتو پرنیکیارو از کمپانی «پیکچرز ماشین فیلمز» گفت این دو چهره های درخشانی از نسل خودشان هستند و به همین دلیل او به این پروژه بسیار امید بسته است. 

پل شریدر متولد سال 1946 در میشیگان است. او در سال ١٩٧٤ نخستین فیلمنامه اش را نوشت که سال بعد تحت عنوان «یاکوزا» به نمایش در آمد . شریدر در سال ١٩٧٨ براساس فیلمنامه ای از خودش برای نخستین بار به پشت دوربین رفت و فیلم «یقه آبی» را کارگردانی کرد. او با کتاب «روانی آمریکایی» نشان داد که به تصویر جزییات خشونت ها علاقه دارد.

فیلمبرداری این فیلم که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده، از 
نوامبر (آبان) در پورتوریکو شروع می شود. 

گزارشگر: مازیار معتمدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها