شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۰
اختتامیه جشنواره ادبی «آن» در كرمان

اختتامیه جشنواره ادبی «آن» شنبه هفته آینده، هشت مرداد، در سینمای «شهر تماشا» کرمان برگزار می‌شود. بخش ویژه‌ این جشنواره‌ کشوری، کتاب است._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، عباس سالاری، ريیس حوزه هنری کرمان دراين‌باره گفت: این جشنواره در راستای فعالیت‌های فرهنگی حوزه هنری استان برگزار می‌شود.

وي با اشاره به برگزاری جشنواره‌ سراسری شعر کوتاه و داستان کوتاه‌ کوتاه «آن»، افزود: بر اساس فراخوان جشنواره، علاقه‌مندان آثار خود را در رشته‌های شعر کوتاه سنتی رباعی و دوبیتی، شعر کوتاه نو نیمایی و آزاد و حداکثر 10 سطر داستان کوتاه به دبیرخانه ارسال کردند.

وی ادامه داد: شاعران و داستان‌نویسان کشور نیز برای شرکت در این جشنواره در رشته شعر کوتاه هفت اثر و در داستان کوتاه کوتاه سه اثر ارسال کردند.

ريیس حوزه هنری کرمان تصریح کرد: بخش ویژه‌ این جشنواره‌ کشوری، کتاب است و شاعران و داستان‌‌نویسان کشور برای شرکت در این بخش باید سه نسخه از مجموعه‌ شعر کوتاه و یا مجموعه ‌داستان کوتاه‌ کوتاه خود که در سال گذشته و سال جاری منتشر شده را، به دبیرخانه ارسال می‌کردند.

سالاری ادامه داد: در بخش داستان اين جشنواره 121 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که در روز اختتامیه برگزیدگان معرفی خواهند شد. 

به گفته دبير جشنواره «آن»، علاقمندان می‌توانند برای آگاهی بیشتر به سایت «www.aanan.ir» مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها