دوشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۸
مهلت ثبت‌نام در نمايشگاه ليبل اكسپو 2011 تا 10 مرداد

نايب رييس اتحاديه صادركنندگان صنعت چاپ كشور از تمديد مهلت ثبت‌نام‌ چاپخانه‌داران براي حضور در نمايشگاه ليبل اكسپو 2011 خبر داد و گفت: با توجه به محدوديت زماني براي تهيه رواديد و بليت، چاپخانه‌داران مي‌توانند تا 10 مرداد براي ثبت‌نام به اتحاديه مراجعه كنند./

بابك عابدين در اين باره به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: پيش از اين 25 خرداد به عنوان آخرين مهلت ثبت‌نام چاپخانه‌داران ايراني در اين نمايشگاه اعلام شده بود كه اكنون اين زمان تا 10 مرداد تمديد شده اما اين زمان ديگر تمديد نخواهد شد.

وي ادامه داد: اين نمايشگاه فرصتي براي آشنايي با جديدترين فناوري‌هاي موجود در حوزه ليبل‌ و نيز مجالي براي برقراري تعاملات بين‌المللي است.

عابدين با بيان اينكه در اين نمايشگاه جديدترين دستگاه‌ها و ماشين آلات حوزه چاپ و برچسب‌زني به نمايش گذاشته مي‌شوند، اظهار كرد:‌ برقراري تعاملات بين‌المللي و استفاده از تجربيات ساير كشورها در حوزه ليبل، تجربه‌اي ناب است كه نبايد آن را از دست داد.

چاپخانه‌داران مي‌توانند تا دوشنبه 10 مرداد با مراجعه به اتحاديه صادركنندگان صنعت چاپ به نشاني خيابان استاد نجات‌اللهي، كوچه شهيد محمدي، شماره 56 ثبت‌نام كنند.

نمايشگاه ليبل اكسپو 2011 ، 5 تا 9 مهر (28 سپتامبر تا اول اكتبر 2011) در شهر بروكسل بلژيك برگزار مي‌شود و نمايندگان ايران به صورت گروهي در اين نمايشگاه حضور مي‌يابند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها