شنبه ۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۰
تازه‌های آموزش ورزش در راه بازار نشر ایران

معاون امور پژوهشی پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی از آغاز ترجمه ويرايش كتاب‌هاي جدید آموزشي تربيت بدني خبرداد و اظهار داشت: روش‌هاي آموزش در ورزش، موضوعي اساسي‌اند كه فراگير ساختن آن‌ها با چاپ كتاب‌هاي روز جهان ميسر مي‌شود.\

دكتر حسين پورسلطاني زرندي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، عنوان كرد: اصل و پايه ورزش، ورزش همگاني و عمومي است و وجود كتاب‌هايي برای آموزش ورزش در این دو حوزه ضروري محسوب مي‌شود. 

وی اضافه کرد: کتاب های جديدي در حوزه آموزش تربیت بدنی به روش‌های مختلف در کشورهای پیشرفته ورزشی منتشر شده‌اند و ما درصدد تهیه، ترجمه و انتشار این آثار در کمترین زمان و همچنين ارايه آنها به بازار نشر کشورمانيم.

پورسلطانی زرندي بیان کرد: كتاب «اوقات فراغت» تازه‌ترين اثر من از سوي نشر بامداد كتاب است. اين اثر با توجه به گستردگي موضوعات، چاپ‌هاي متفاوتي دارد و اغلب ناشران ورزشي مطرح جهان به آن اهميت ويژه‌اي مي‌دهند. به همين دليل، با ويرايش جديدي آن را منتشر خواهم كرد.

معاون پژوهشكده تربيت بدني و علوم ورزشي تصريح كرد: خوش قولي ناشران خصوصي و سرعت در چاپ کتاب، مولفان و مترجمان را براي همكاري با آن‌ها ترغيب مي‌كند.

عضو شوراي پژوهشي پژوهشكده تربيت‌ بدني و علوم ورزشي درباره تفاوت‌هاي ناشران دولتي و خصوصي گفت: تنها تفاوت ميان اين ناشران، وجود داوري‌هاي سخت‌گيرانه در دانشگاه‌ها و سازمان‌هاي دولتي چاپ كتاب است كه درجه علمي كتاب‌هاي آن‌ها را افزايش مي‌دهد، اما ناشران خصوصي مي‌توانند با برقراري ارتباط با دانشگاه‌ها و همچنين اطلاع‌رساني‌ مناسب به استادان دانشگاهي در سراسر كشور، سطح علمي مكتوباتشان را افزايش دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط