پنجشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۵
انتشار بيانات مقام معظم رهبري درباره امام‌(ره) در "امام هدايت"

كتاب "امام هدايت"، شامل ديدگاه‌ها و بيانات مقام معظم رهبري درباره شخصيت، ابعاد وجودي و ويژگي‌ها و مبارزات امام‌خميني‌(ره) توسط موسسه پژوهشي- فرهنگي انقلاب اسلامي منتشر مي‌شود. در اين اثر از اولين سخنراني آيت‌الله خامنه‌اي پس از انتخاب ايشان به عنوان رهبر جمهوري اسلامي در سال 68 تا سخنراني‌هاي ايشان در سال 89 انعكاس داده‌ شده‌اند.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) عليرضا مختارپور از پايان تدوين كتاب "امام هدايت" خبر داد و اظهار داشت: در اولين مطلب اين كتاب، مقام معظم رهبري درباره امام خميني‌(ره) فرموده‌اند: "شخصيت امام با هيچ يك از رهبران دنيا قابل مقايسه نيست. او را فقط با پيامبران و انبياء(ع) مي‌توان مقايسه كرد. او اصلا از جنس و خميره انبياء(ع) بود".

خالق كتاب "معارف انقلاب" با اشاره به طبقه‌بندي آثار و عملكرد امام خميني‌‌(ره) بر اساس تحليل و تبيين‌هاي مقام معظم رهبري از مسايل سياسي، اجتماعي، فرهنگي و عقيدتي در كتاب "امام هدايت" تصريح كرد: براي مثال حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در سخنراني خود در تاريخ 23 تير 68، 10 عمل و دستاورد امام (ره) مانند احياي اسلام، نابودي رژيم فاسد پهلوي و احساس درك امت اسلامي را فهرست كرده‌اند.

وي با اشاره به ارايه فهرست موضوعي از مطالب منتشر شده در كتاب "امام هدايت" خاطر نشان كرد: بيش از 200 نكته از ديدگاه‌ها و بيانات مقام معظم رهبري به صورت موضوعي فهرست و در اين اثر منتشر مي‌شوند.

عليرضا مختارپور در پايان درباره عنوان اين اثر گفت: "امام هدايت" يكي از تعابيري است كه مقام معظم رهبري درباره امام خميني‌(ره) به كار برده‌اند.

كتاب "امام هدايت" به زودي توسط موسسه پژوهشي- فرهنگي انقلاب اسلامي به چاپ مي‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط