شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۷
اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم توسط معاونت فرهنگی ارشاد

معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرایی کردن مصوبات فرهنگی سفر مقام معظم رهبری به استان قم و همچنین حمایت از اقدامات و فعالیت‌های دینی و برپایی همایشها و بزرگداشت های مفاخر ارزشمند اسلام و ایران در استان قم مبلغ ده میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اختصاص اعتبار ده میلیاردی به تعدادی از موسسات فرهنگی ٬ هنری و قرآنی استان قم به منظور برگزاری نمایشگاه و راه اندازی پایگاههای فرهنگی از جمله اقداماتی است که معاونت امورفرهنگی در راستای عملیاتی شدن مصوبات انجام داده است .

معاونت امورفرهنگی در اقدامی دیگر و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و برای تسریع در راه اندازی مجتمع عظیم فرهنگی ناشران قم اعتباری معادل پنج میلیارد ریال ( بصورت کمک بلاعوض )به تعاونی ناشران قم اختصاص داده است . 

با تخصیص اعتباری بالغ بر پنجاه میلیارد ریال از سوی معاونت و همچنین طی هماهنگی با بانک عامل مقرر شده اعطای وام به 65 ناشر عضو اتحادیه ناشران قم در سال جاری صورت گیرد .

ناشران عضو در اتحادیه ناشران قم می‌توانند برای دریافت وام از پنجاه میلیون تا سقف دویست و پنجاه میلیون تومان ( با توجه به شرایط ) نسبت به عمق بخشیدن به فعالیت فرهنگی خود اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط