سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۴
نويسندگان دفاع‌مقدس، ميهمان "قصر شيرين" شدند

كاروان نويسندگان، هنرمندان، فرماندهان پاسدار و راويان سپاه در دومين روز از سفر خود به مناطق يادماني غرب كشور، از "قصر شيرين"، "گيلانغرب" و "ارتفاعات بازي دراز" ديدن كردند._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) در این بازدید حماسه‌هاي صورت گرفته در منطقه قصرشيرين، براي اهالي قلم و هنرمندان عرصه دفاع‌مقدس بازگو شدند.

همچنین سرداران "اسدالله ناصح" و "حسين نوري‌تبار"، نبردهاي محدود صورت گرفته در جاده قصرشيرين ـ گيلانغرب را مورد تحليل قرار دادند و عمليات‌هاي "مطلع‌الفجر" و "آزادسازي ارتفاعات بازي‌دراز" نيز با حضور در اين ارتفاعات، بازخواني شدند.

مركز اسناد و تحقيقات دفاع‌مقدس، ديروز (22 فروردين ماه 90) را به بازديد هنرمندان و نويسندگان جنگ از مناطق يادماني "چنگوله"، "قلاويزان" و "ميمك" اختصاص داده بود. اين كاروان، تا بيست‌وپنجم ماه جاري، مناطق دیگری را مورد بازديد قرار خواهند داد.

معرفي و تبيين نقش راويان جنگ در صحنه نبرد، يكي از مهم‌ترين اهداف مركز اسناد و تحقيقات دفاع‌‌مقدس در اين سفر است. فرماندهان و راويان مخصوص هر يك از آن ها در عمليات‌هاي غرب كشور در سال های جنگ، در كنار هم قرار مي‌گيرند و نبردها را در حضور نويسندگان تشريح مي‌كنند.

اخبار تكميلي درباره سفر نويسندگان و هنرمندان به مناطق يادماني غرب كشور، متعاقبا" در خبرگزاري كتاب ايران منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط