چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
ارسال بیش از هزار اثر به دبیرخانه شعر رضوی

دبیر تخصصی جشنواره شعر رضوی گفت: تا به امروز حدود هزار و ۱۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان، محمدجواد شرافت ظهر چهارشنبه  در نشست خبری بیست‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی کرمان در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: تمرکز جشنواره امسال بر محتوای جشنواره و معارف رضوی است که موضوعاتی از جمله زندگی، سیره، معارف و حرکت سیاسی اجتماعی امام رضا علیه‌السلام در نظر گرفته شده است و موضوع ویژه جشنواره نیز خادم‌الرضایی حاج قاسم است.

دبیر تخصصی جشنواره شعر رضوی با بیان این‌که بیست‌ و هشتمین جشنواره شعر رضوی در سه سطح استانی، ملی و بین‌الملل برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری یک شب شعر و اختتامیه‌‌ در افغانستان از جمله برنامه‌های بیست‌ و هشتمین جشنواره شعر رضوی کرمان است.

وی تصریح کرد: براساس آخرین آمار تا به امروز حدود هزار و ۱۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و فراخوان در افغانستان همچنان ادامه دارد.

شرافت توضیح داد: در تلاشیم دبیرخانه جشنواره در طول سال فعال باشد و بتوانیم یک گستره زمانی و مکانی به جشنواره اضافه کنیم.

دبیر تخصصی جشنواره شعر رضوی در پایان خاطرنشان کرد: اختتامیه بیست‌ و هشتمین جشنواره شعر رضوی، ۲۳ اردیبهشت‌ ماه در کرمان برگزار می‌شود که گفتنی است آثار ارسال شده در سه سطح در حال داوری است و داوران از استان‌های مختلف هستند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها