جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۸
اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری متناسب با نوروز و رمضان در مازندران

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: با توجه به همزمانی نوروز و رمضان، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری متناسب با این ایام برای شهروندان و گردشگران برگزار شده است.

محمدتقی روحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در ساری، اظهار کرد: کمیته فرهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اقدامات ویژه‌ای در راستای افزایش نشاط اجتماعی انجام داده است.

وی با اشاره به مستقر شدن پایگاه‌های نوروزخوانی در مسیر ورودی شهرهای مازندران و همچنین برگزاری کارناوال‌های شادی و شادپیمایی، افزود: برگزاری مراسم شعرخوانی، اجرای نمایش‌های بومی محلی با عروسک‌های بومی و همچنین اجرای نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای در مراکز فرهنگی پرتردد از اقدامات کمیته فرهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران است که دبیری آن را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر عهده دارد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه صنایع آثار هنرمندان مازندران در ایام نوروز از اقدامات کمیته فرهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر در استان است، گفت: کنسرت‌های موسیقی پاپ، سنتی و محلی تا ششم فروردین در مازندران اجرا شد که با استقبال مخاطبان همراه بود.

این مسئول با اشاره به برپایی نماز جماعت و اعزام مبلغان به مراکز گردشگری، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های متناسب با ماه مبارک رمضان در اماکن مقدس و متبرکه هم از دیگر اقداماتی بود که انجام شده و این روند تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها