دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  چگنی در لرستان افتتاح شد

مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان چگنی لرستان، افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در لرستان، ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور فرهاد زیویار، استاندار لرستان، احمدرضا دالوند، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، افشین بازگیر، فرماندار چگنی، حجت‌الاسلام والمسلمین حافظی امام جمعه چگنی، محمدجواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان و جمعی از مسئولین شهرستان، مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان چگنی افتتاح شد.

استاندار لرستان در آیین افتتاح این مرکز در جمع خبرنگاران گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چگنی که اکنون آماده بهره‌برداری است از سال ۹۲ کلنگ‌زنی و سال ۹۵ به‌دلیل کمبود منابع مالی متوقف شد. برای تکمیل این طرح ۳۵ میلیارد ریال اعتبار و ۱۲ میلیارد ریال برای تجهیز آن هزینه شده است.

بازگیر در آیین افتتاح گفت: مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان چگنی در ۲ طبقه و ۸۴۵ متر عرصه و ۵۵۳ متر اعیان از سوی شرکت طلب‌سازه خرم افلاک‌سازان تاف احداث شد.
 

 
به گزارش ایبنا؛ این مرکز در دو طبقه دارای سالن اجتماعات، کارگاه‌های نقاشی، سفالگری، سالن مطالعه، سالن ورزش، کارگاه ادبی، کارگاه بازی و سرگرمی است.
 

در این آیین همچنین از سه نفر از افراد برتر کانونو پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در مسابقات کشوری حائز رتبه برتر شده بودند تجلیل به عمل آمد.
 

استاندار لرستان، ششمین روز از دهه فجر با حضور در گلزار شهدای این شهرستان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا در آیین افتتاح و بهره‌برداری از چند طرح عمرانی، صنعتی و خدماتی شرکت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها