دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
سمینار علمی «چشم انداز چاپ دیجیتال و فرصت‌های پیش‌رو» برگزار می‌شود

نخستین سمینار آموزشی «چشم انداز چاپ دیجیتال و فرصت‌های پیش‌رو» 25 بهمن توسط اتحادیه لیتوگراف و چاپ دیجیتال با همکاری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نخستین سمینار آموزشی «چشم‌انداز چاپ دیجیتال و فرصت‌های پیش‌رو» با نگاهی به ظرفیت‌های موجود چاپ دیجیتال در حوزه‌های مختلف چهارشنبه 25 بهمن‌ماه برگزار می‌شود، در این سمینار به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه پایان دوره از دانشگاه تهران اعطا خواهد شد.
 
این سمینار آموزشی مشتمل بر 6‌محور برگزار می‌شود که شامل معرفی ظرفیت‌های چاپ دیجیتال، نگاهی به چاپ دیجیتال در صنعت نشر، آینده چاپ دیجیتال در بسته‌بندی، فضای دیجیتال و تغییر شکل کسب و کارها، فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری در چاپ دیجیتال و رویکردهای نوین چاپ دیجیتال در صنعت نساجی است.
 
برگزارکننده این سمینار اتحادیه‌سازندگان کلیشه و لیتوگراف مهر و پلاک، چاپ دیجیتال و اسکرین و کانون‌های تبلیغاتی با همکاری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
 
سمینار آموزشی «چشم انداز چاپ دیجیتال و فرصت‌های پیش‌رو» چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها