پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
نخستین جشنواره کتابخوانی جهاد تبیین آغاز شد

همزمان با نخستین روز از ایام الله دهه فجر آیین رونمایی از نخستین جشنواره کتابخوانی جهاد تببین در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی، همزمان با نخستین روز از ایام الله دهه فجر آیین رونمایی از نخستین جشنواره کتابخوانی جهاد تببین به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمد سلطانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و کارکنان ستادی اداره کل، همزمان در فضای مجازی اسکای روم برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: امیدوارم این برنامه و رونمایی از پوستر این جشنواره سرآغاز اتفاقات بزرگ برای جهاد تبیین در حوزه کتاب و کتابخوانی شود.

وی افزود: با همکاری و همراهی سازمان تبلیغات خراسان رضوی برای برگزاری ویژه برنامه‌ای در ایام مبارک دهه فجر، مسابقه کتابخوانی تبیین به جشنواره تبیین تبدیل شد. تلاش بر این بوده است تا با قراردادن بخش‌های مختلف تشویقی و ترغیبی و انجام کارشناسی‌های متعدد، نخستین‌بار و به پیشگامی خراسان رضوی این جشنواره‌ را در این ایام خجسته برگزار کنیم.

به گزارش ایبنا «اولین جشنواره کتابخوانی تبیین» از 12 بهمن الی 22 بهمن 1400 در قالب مسابقه کتابخوانی، شعرخوانی، نقاشی و پویش معرفی کتاب برای گروه سنی نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

بخش مسابقه کتابخوانی، چهارگزینه‌ای و برای نوجوانان 13 تا 17 سال براساس کتاب «میدان انقلاب» اثر محمد مهاجرانی و جوان و بزرگسال، بالای 18 سال، با محوریت کتاب «دکل» اثر روح‌الله ولی ابرقویی برگزار می‌شود.
بخش پویش معرفی کتاب برای رده سنی 13 سال به بالا و بصورت معرفی و خوانش بخشی از کتابها در قالب یک ویدیو یک دقیقه‌ای است و در نهایت بخش شعرخوانی نیز با محوریت گروه سنی 13 سال به بالا و ارسال سروده‌های انقلاب برگزار می‌شود.

مسابقه نقاشی نیز برای کودکان 4 تا 12 سال با موضوع انقلاب اسلامی است.

شرکت‌کنندگان می‌توانند کتاب «میدان انقلاب» را از سایت  https://b2n.ir/m28043  و کتاب «دکل» را از سایتhttps://b2n.ir/m28043 خریداری کنند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی و شرکت در جشنواره به درگاه الکترونیکی https://www.samakpl.ir  مراجعه کنند.
نتایج این جشنواره در 30بهمن ماه 1401 اعلام خواهد شد و جوایز جشنواره شامل 15 عدد کارت هدیه 10 میلیون ریالی و 10 عدد کارت هدیه پنج میلیون ریالی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها