چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز زیرساخت‌های فرهنگی استان در سال جاری اختصاص یافت

علی هوشمند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: ۵۰میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز زیرساخت های فرهنگی و هنری استان در سال جاری اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام،علی هوشمند، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی‌استان با اعلام تخصیص اعتبار به این اداره کل گفت: رشد و اختصاص اعتبارات زیرساخت‌های فرهنگی استان سال جاری در حالی انجام شد که اعتبار برخی از این حوزه‌ها در سال گذشته صفر بوده است.
 
وی با اشاره به اختصاص ۱۱میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری این اداره‌کل در مرکز استان ادامه‌داد:مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی ایلام یکی از مراکز مهم مورد استفاده هنرمندان و اقشار مختلف مردم در طول سال است؛اما سال گذشته هیچ‌گونه اعتباری به این مرکز اختصاص نیافته بود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه ۱۰میلیارد ریال نیز برای توسعه و تجهیز مجتمع فرهنگی‌ هنری‌ ارشاد‌ اسلامی شهرستان‌ مهران اختصاص‌یافته، افزود: اعتبار اختصاص یافته به این مرکز در سال گذشته یک‌میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال بوده است.

برای تعمیر،تجهیز ساختمان‌های اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از اختصاص 4 میلیارد ریال برای تقویت و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری دره‌شهر خبرداد و ادامه داد: ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال نیز برای تعمیر، تجهیز مراکز و مجتمع‌های فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی در شهرستان های مختلف اختصاص یافته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تاکیدکرد: برنامه های نشاط آور در سطح استان برگزار خواهد شد و این برنامه ها در مناسبت های مختلف با محورهایی نظیر پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جوانی جمعیت در مناطق مختلف به ویژه مناطق حاشیه و آسیب پذیر استان برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها