سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
«سیره امام رضا(ع) در رویارویی با تعارض‌های خاندان علوی» بررسی می‌شود

به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، نشست نقد و بررسی کتاب «سیره امام رضا(ع) در رویارویی با تعارض‌های خاندان علوی» با حضور فاطمه ایزدشناس، نویسنده اثر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم،  به نقل از اداره کل کتابخانه‌‌های عمومی استان قم، نشست نقد و بررسی کتاب «سیره امام رضا(ع) در رویارویی با تعارض‌های خاندان علوی» با حضور فاطمه ایزدشناس، نویسنده اثر و حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل هادی منش، نویسنده و منتقد ادبی به صورت مجازی و در بستر اسکای روم برگزار خواهد شد.

این کتاب با روش کتابخانه‌ای و اتکاء به منابع دست اول  و با شیوه‌ای تحلیلی در پی پاسخ به این پرسش است که شیوه رویارویی حضرت با تعارض‌های درون خاندانی و منسوبین به علویان چگونه بوده است؟

نویسنده در این اثر معتقد است که امام رضا(ع) همواره در پی پیشگیری از بروز هرگونه تعارض در جامعه و خاندانشان از طریق تبیین مساله امامت و اعلام عدم مشروعیت حکومت و عدم همکاری با آن بودند.

علاقه‌مندان می‌توانند، ساعت 18 روز چهارشنبه 5 مرداد‌ماه به‌صورت مجازی و از طریق پلتفرم اسکای روم به آدرس http://www.Skyroom.online/ch/nahaad/qompl  در این جلسه حضور پیدا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها