یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
نشست ادبی «گذری بر زاویه‌دیدهای مدرن»

نشست ادبی «گذری بر زاویه‌دیدهای مدرن» با حضور نویسنده این کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این نشست که 13 تیر از سوی موسسه فرهنگی هنری ویرا برگزار می‌شود، فرحناز علیزاده به تشریح مباحث کتاب «گذری بر زاویه‌دیدهای مدرن» می‌پردازد.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند 13 تیر ساعت 17 و 30 دقیقه به شهرک غرب، بلوار دادمان، سرای محله سپهر مراجعه کنند.

در توضیح این کتاب باید گفت که این کتاب می‌تواند باز زبانی ساده خواننده را با مفهوم زاویه دید و مشخصه‌های آن آشنا کند و خواننده در کنار مطالب تئوری با نمونه‌های متنی، تحلیلی و تطبیقی نیز روبه‌رو می‌شود. نویسنده «گذری بر زاویه‌دیدهای مدرن» در این کتاب تلاش کرده در قالب اثری کاربردی ضمن شرح ادبیات مدرن تفاوت‌های موجود را در کنار شناخت سیر روان‌شناسی زاویه دیدهای مدرن بیان کند.

خواننده کتاب «گذری بر زاویه‌دیدهای مدرن» با زاویه‌دیدهایی چون دانای کل، اول شخص مفسر و دانای محدود تحلیلگر آشنا می‌شود و تلاش شده با نمونه‌های متنی از نویسندگان معاصر و مجموعه داستان‌هایشان توضیحات تکمیل شود. از جمله مطالب مندرج در این کتاب می‌توان به تعریف زاویه‌دید، ادبیات مدرن، سیر روان‌شناسی زاویه‌دیدهای مدرن اول شخص، انواع تک‌گویی، حدیث نفس یا خودگویی، جریان سیال ذهن، راوی دوم شخص و زاویه دید ترکیبی اشاره کرد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها