پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
مسابقه کتابخوانی «در هاله‌ای از غبار» برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی «در هاله‌ای از غبار»، برگرفته از زندگی‌نامه احمد متوسلیان، از 10 تا 17 تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مسابقه بزرگ کتابخوانی «در هاله‌ای از غبار»، که زندگی‌نامه احمد متوسلیان از دوران کودکی تا زمان اسارتش در چهاردهم تیرماه سال 1361 را دنبال می‌کند، از 10 تا 17 تیرماه برگزار می‌شود.
 
زمان قرعه‌کشی و اعلام برندگان این مسابقه 21 تیرماه، همزمان با یادواره خورشید دوکوهه، سالروز ربوده شدن جاویدالاثر، حاج احمد متوسلیان است و به هفت نفر از برگزیدگان، جوایز پنج میلیون ریالی اعطا خواهد شد.
 
علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه از 10 تیرماه می‌توانند سؤالات را در پایگاه اینترنتی shop.nashr27besat @ مشاهده کرده و پاسخ سؤالات را به نشانی nashre27besat @ ارسال کنند.
 
شرکت‌کنندگان در مسابقه برای تهیه کتاب «در هاله‌ای از غبار» می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۹۶۴۰۷۱ - ۰۲۱۶۶۹۶۴۰۶۹ تماس حاصل کنند و یا از طریق پایگاه اینترنتی www.shop.revayat27.com اقدام به خرید کتاب کنند.
 
کتاب «هاله‌ای از غبار»، تألیف گلعلی بابایی، اولین اثر از مجموعه کتاب‌های 27 در 27 است که به روایت زندگی و خاطرات بیست‌وهفت فرمانده از فرماندهان لشکر 27 محمد رسول‌الله می‌پردازد.

این اثر را می‌توان اولین کتابی دانست که به‌صورت کامل و مجزا به بازگویی زندگی حاج‌احمد متوسلیان پرداخته است، ولی باز هم نمی‌توان گفت که در این راستا حق مطلب ادا شده، چراکه ابعاد شخصیتی این سردار سپاه به‌خوبی واکاوی و بیان نشده و بهتر بود در کنار وقایعی که از زندگی متوسلیان و حضورش در جبهه جنگ بیان شده، خاطرات پیش از انقلاب و دوران دانشجویی او بیشتر مورد کنکاش و واکاوی قرار می‌گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها