پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
«سکوت شکسته» در قم رونمایی شد

کتاب «سکوت شکسته» با حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس در مرقد شهدای گمنام مرکز صدا و سیمای قم رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، کتاب «سکوت شکسته» شامگاه چهارشنبه 18 تیر با حضور محمدرضا موحد جانشین فرمانده سپاه استان قم، مهدی متقیان مدیرکل پدافند غیرعامل قم، محمود پاک‌نژاد معاون وقت اطلاعات و عملیات لشکر 17 امام علی‌بن ابی‌طالب(ع)، حجت‌الاسلام لطفی نیاسر مدیرکل صداوسیمای مرکز قم و جواد افشار کارگردان سینما و تلویزیون در مرقد شهدای گمنام مرکز صدا و سیمای قم رونمایی شد.
 
سید هادی سعادتمند نویسنده کتاب «سکوت شکسته» گفت: این کتاب روایتی از خاطرات محمود پاک‌نژاد، فرمانده اطلاعات عملیات لشکر 17 علی‌بن ابی‌طالب(ع) در 8 سال دفاع مقدس به چاپ رسیده است. برای نوشتن این کتاب به دنبال شخصیت تاثیرگذار در عملیات کربلای یک بودم.
 
وی یادآور شد: پاک‌نژاد پس از پایان جنگ سکوت کامل داشت، به ایشان تاکید کردم بار سنگینی به دوش من و شماست و مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند رزمنده‌ای که خاطرات خود را ثبت نکرده ماموریتش به پایان نرسیده است.
 
نویسنده کتاب «سکوت شکسته» بیان کرد: این کار فردی است و تلاش کردم کار به صورت خاص و زبان امروزی منتشر شود.
 
سعادتمند گفت: این کتاب دوران کودکی و زندگی پاک‌نژاد را روایت می‌کند و در بخشی از این کتاب به عملیات والفجر 10 می‌پردازد که در جایگاه فرمانده اطلاعات عملیات بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها